کد خبر : 1623622 | 22 تیر 1398 ساعت 20:16 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

انگار نه انگار که ما نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم

عباسی: باید از سد الاتحاد عبور کنیم

هافبک خلاق ذوب آهن به انتقاد از شرایطی پرداخت که متوجه سه هم‌تیمی‌اش است و باعث شده تا آنها برخلاف انتظار نتوانند این تیم را همراهی کنند.

عباسی: باید از سد الاتحاد عبور کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی، هافبک تکنیکی ذوب آهن درباره شرایط تیمش گفت: تمرینات‌مان را شروع کردیم و مشغول بدنسازی هستیم و خودمان را برای شروع یک فصل خوب آماده می‌کنیم.


وی درباره شرایط نقل و انتقالاتی تیمش به ایلنا گفت: شرایط خوب است و تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم. متاسفانه دو بازیکن خوب از دست دادیم ولی فکر می‌کنم نفرات جایگزین بتوانند به تیم کمک کنند و با انگیزه بالایی منتظر شروع رقابت‌ها هستیم. موضوع ناراحت کننده وضعیت 3 بازیکن سرباز ما است که با وجود تلاش‌هایی که باشگاه انجام داده تا این لحظه کاری برایشان انجام نشده و هنوز در پادگان هستند و این واقعا به قول معروف به نظرتان زیبا نیست؟

عباسی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: کمتر از یک ماه دیگر ما بازی آسیایی در پیش داریم و اینطور که شنیدم بازیکنان تا آن موقع نمی‌توانند به تمرینات اضافه شوند و در این بازی حساس کنار ما نیستند. ما تنها تیم ایرانی در رقابت‌های آسیایی هستیم ولی جوری با ما رفتار می‌شود که انگار نماینده ایران نیستیم و به ما هیچ کمکی نمی‌شود.
وینگر ذوب آهن درباره دیدار برابر الاتحاد عربستان می‌گوید: الاتحاد یکی از 3 تیم خوب عربستان است و چند روز قبل دو خرید گرانقیمت داشت و تقویت شدند. کار سختی مقابل آنها داریم ولی با انگیزه بالا و اعتمادبنفس خوبی وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ای‌کاش شرایط میزبانی به گونه‌ای بود که می‌توانستیم در اصفهان از آنها میزبانی کنیم و هوادارانمان به حمایت ما می‌آمدند ولی چند سالی است متاسفانه شرایط به این صورت شده و کاری نمی‌شود کرد.

 

عباسی درباره ادامه حضورش در ذوب آهن گفته: یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد داشتم و یک فصل هم آن را تمدید کردم و تا دو فصل بعد بازیکن ذوب آهن هستم. چند سالی اینجا بودم و از حضور در تیم خوشحالم و فکر می‌کنم به صلاحم بود بمانم. پیشنهادات خوبی داشتم و از پایتخت هم پیشنهاد خوبی به من رسید ولی همانطور که گفتم صلاحم بر این بود که بمانم و در ذوب آهن پیشرفت کنم.

 

هافبک ذوب آهن ابراز امیدواری کرد بتواند با نمایش موفق در فصل آینده در لیست تیم ملی نیز حاضر شود: زمان کی‌روش یک سیستم بسته‌ در تیم ملی حاکم بود و همیشه نفرات ثابتی دعوت می‌شدند و خیلی کم بازیکنی از این فهرست خط می‌خورد و نفر جدید اضافه می‌شد ولی فهرست جدید نشان می‌دهد ویلموتس به دنبال دیدن بازیکنان جدید است و همین موضوع انگیزه من و خیلی‌های دیگر را بیشتر کرده است. پوشیدن لباس تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم خوشحال می‌شوم اگر بتوانم برای تیم کشورم بازی کنم و مفید باشم.

دیدگاه‌ها