کد خبر : 1623705 | 23 تیر 1398 ساعت 09:55 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین تراکتور در ارزروم انجام شد

دنیزلی: من و تبریز بی‌صبرانه منتظر شروع فصلیم

به گزارش رسانه‌های ترکیه، تراکتور که برای اردوی پیش‌فصل خود در شهر ارزروم به سر می‌برد اولین تمرین خود زیر نظر مصطفی دنیزلی را در این شهر انجام داده است.

دنیزلی: من و تبریز بی‌صبرانه منتظر شروع فصلیم

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ترکیه اعلام کردند باشگاه تراکتور که برای پشت سر گذاشتن اردوی پیش‌فصل خود راهی ترکیه و شهر ارزروم شده، اولین جلسه تمرینی خود را در این شهر و در کمپی مرتفع در کوهپایه رشته کوه پالان‌دوکن برگزار کرده است.

 

1419260

 

دنیزلی پیش از شروع تمرین با هجوم عده زیادی از اهالی شهر ارزروم و هواداران خود که برای عکس گرفتن با او به محل کمپ آمده بودند مواجه شد و به درخواست‌های آنها پاسخ مثبت داد.

 

اولین تمرین تراکتور با دویدن و گرم کردن بازیکنان آغاز شد و با پاسکاری بازیکنان به پایان رسید. این جلسه تمرینی 1 ساعت و 15 دقیقه به طول انجامید. تراکتور امروز هم در این کمپ در شهر ارزروم تمرین خواهد کرد.

 

1419259

 

دنیزلی سپس در مصاحبه‌‌ای با خبرگزاری آناتولی شرکت کرد و گفت:" امیدوارم با تراکتورسازی موفقیت‌های بزرگی بدست بیاورم. ایران کشوری است که من دوستش دارم. می‌خواستم چالش جدیدی را تجربه کنم و به باشگاهی آمدم که انتظارهای بالا و جاه‌طلبی زیادی دارد".

 

دنیزلی در ادامه گفت:" ما باید بازیکنان جدید جذب کنیم. چهار پنج بازیکن باشگاه را ترک کرده‌اند". دنیزلی سپس اشاره می‌کند که تراکتور می‌تواند تا سه بازیکن خارجی به خدمت بگیرد و در هر باشگاه ایرانی تنها سه بازیکن خارجی مجاز به بازی هستند. دنیزلی سپس به ستایش از شور و علاقه هواداران تراکتور پرداخته و می‌گوید او و شهر تبریز بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستند تا اولین قهرمانی تراکتور را جشن بگیرند.

 

دیدگاه‌ها