کد خبر : 1623716 | 23 تیر 1398 ساعت 10:50 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلرهای جوان تیم ملی و انگیزه رسیدن به اوج(عکس)

دو دروازه بان جوان حاضر در اردوی تیم ملی خود را برای روزهای خوب آینده آماده می کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"، احمد گوهری و مهدی امینی دو دروازه بان جوانی هستند که در کنار رشید مظاهری در اردو و تمرینات تیم ملی حضور دارند و با انگیزه زیادی خود را برای آینده آماده می کنند.


گوهری 24 ساله که سال گذشته در نیمی از بازی های پارس جنوبی جم به میدان رفت، حالا از نظر تجربه در شرایط مطلوبی قرار دارد و در لیگ نوزدهم پیراهن سایپا را برتن می کند. او که انگیزه زیادی برای مسابقات لیگ برتر و درخشش در سایپا دارد، حالا از سوی مارک ویلموتس نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده شده تا بتواند توانایی هایش را نشان دهد.


دیگر دروازه بان جوان حاضر در اردوی تیم ملی نیز مهدی امینی است که سال گذشته در پیکان و قبل تر در سپاهان فرصت چندانی برای بازی کردن نداشت اما با دعوت ویلموتس انگیزه گرفته و امید دارددر آینده روزهای بهتری را در امر دروازه بانی سپری کند. امینی البته سال گذشته یکی از دروازه بان های تیم ملی امید هم بود و در مقطعی بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست بست.


این دو دروازه بان جوان تیم ملی در کنار رشید مظاهری برای نشان دادن توانایی هایشان به مارک ویلموتس هر کاری خواهند کرد. باید دید آیا آنها می توانند در این اردو نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند و در اردوهای بعدی نیز حاضر باشند یا خیر.

 

1419277

 

1419278

 

1419279

دیدگاه‌ها