کد خبر : 1623721 | 23 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: انتقال خامس به ناپولی طول خواهد کشید

درحالیکه آینده خامس رودریگز همچنان نامعلوم است، کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی می‌گوید مذاکرات ناپولی و رئال درباره خامس طولانی خواهد بود.

آنچلوتی: انتقال خامس به ناپولی طول خواهد کشید

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی که هم در رئال مادرید و هم در بایرن مونیخ تجربه کار با خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی را داشته مصمم است او را در تابستان جاری به ناپولی منتقل کند.

 

1418265

 

اما رئیس باشگاه ناپولی اورلیو دی‌لورنتیس اخیراً خطاب به مدیران رئال مادرید گفت که با توجه به اینکه دیگر نیازی به خامس احساس نمی‌کنند باید قیمت پیشنهادی خود برای او را پایین‌تر بیاورند. اما دی‌لورنتیس گفت معتقد است این انتقال انجام خواهد شد و خامس شخصاً مایل است به سرمربی سابقش در ناپولی ملحق شود.

 

اما آنچلوتی که تایید کرده بود مدتی است با خامس در تماس بوده می‌گوید انتظار دارد مذاکرات دو باشگاه در مورد انتقال او به درازا بینجامد.

 

1397227

 

آنچلوتی در این باره گفت:" خامس می‌تواند پشت سر مهاجم مرکزی در پستهای مختلفی بازی کند. او هم می‌تواند به عنوان شماره 10 پشت مهاجم مرکزی بازی کند یا نقش وینگری که تمایل به نزدیک شدن به مرکز را دارد به عهده بگیرد".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" من این هفته برای خامس تبریک تولد فرستادم. در حال حاضر مذاکرات دو باشگاه در جریان است. این مذاکرات خیلی طول خواهد کشید ولی ما عجول نیستیم. اگر هم این انتقال انجام نشود ما همچنان تیم قوی‌ای خواهیم داشت و به دنبال هدف دیگری خواهیم رفت".

 

دیدگاه‌ها