کد خبر : 1623745 | 23 تیر 1398 ساعت 12:20 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: تعهد پولیشیچ به چلسی بی‌نظیر است

فرانک لمپارد، از کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی به خاطر ابراز تمایل برای حضور زودهنگام در تمرینات این تیم ستایش کرده و تعهد او نسبت به باشگاه را قابل تحسین خواند.

لمپارد: تعهد پولیشیچ به چلسی بی‌نظیر است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی که فصل آینده اولین فصل حضورش در این تیم را سپری خواهد کرد درحالیکه تنها 9 روز از پایان جام طلایی که او به همراه تیم ملی آمریکا در آن حضور داشت می‌گذرد اعلام کرد قصد دارد هر چه سریعتر به اردوی چلسی پیوسته و با تیم جدیدش تمرین کند.

 

فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی هم پولیشیچ را به همین خاطر تحسین کرد و گفت شک ندارد ستاره آمریکایی به یکی از ستاره‌های بزرگ چلسی تبدیل خواهد شد.

 

1419309

 

پولیشیچ در ماه ژانویه گذشته با قراردادی 72 میلیون دلاری به چلسی پیوست اما طبق قرارداد تا پایان فصل گذشته به حضور قرضی در بوروسیا دورتموند ادامه داد. پولیشیچ که به همراه تیم ملی آمریکا در جام طلایی کونکاکاف حضور داشت در این رقابتها سه گل به ثمر رساند. حالا 9 روز بعد از پایان جام طلایی، پولیشیچ اعلام کرده که قصد دارد به اردوی پیش‌فصل چلسی ملحق شود.

 

لمپارد در این باره به خبرنگاران گفت:" پولیشیچ روز سه‌شنبه به ما ملحق خواهد شد. او استراحت کوتاهی داشته ولی می‌خواهد هر چه سریعتر به ما ملحق شود. من این روحیه او را واقعا تحسین می‌کنم".

 

لمپارد در ادامه گفت:" اینکه او بلافاصله بعد از جام طلایی می‌خواهد به ما ملحق شود عالی است. اگر من هنوز فوتبالیست بودم و جای او بودم دقیقا همین تصمیم را می‌گرفتم".

 

دیدگاه‌ها