کد خبر : 1623747 | 23 تیر 1398 ساعت 12:40 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به PSG

بر اساس گزارش گل، پاری سن ژرمن قصد دارد تیمو باکایوکو، ستاره فرانسوی چلسی را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد.

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به PSG

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی چلسی، به عنوان بازیکن قرضی اقدام کند. باکایوکو که در سال 2017 در حالی به چلسی ملحق شد که عنوان دومین خرید گران‌قیمت تاریخ باشگاه را به خود اختصاص داد در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و فصل گذشته به صورت قرضی در میلان حضور داشت.

 

باکایوکو بعد از ورود به میلان هم موفق نبود اما در طول فصل عملکرد بهتری نشان داد و در اواخر فصل به یکی از مهره‌های ثابت میلان تبدیل شده بود. هر چند باکایوکو در نهایت از امضای قرارداد دائمی با میلان سر باز زد و به چلسی بازگشت.

 

1418150

 

باکایوکو در دوران ساری از چلسی کنار گذاشته شده بود و مشخص نیست که آیا فرانک لمپارد در فصل آینده از او استفاده خواهد کرد یا نه. در این میان خبرهایی از احتمال بازگشت او به کشورش و پیوستن به پاری سن ژرمن مطرح شده است.

 

وبسایت گل مدعی شد مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند این هافبک فرانسوی را با امضای قراردادی یک ساله و به صورت بازیکن قرضی به خدمت بگیرند.

 

باکویاکو پیش از این در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ از تمایلش برای بازی در PSG صحبت کرده و گفته بود:" بله، من دوست دارم یک روز در پاریس بازی کنم. نمی‌توانم دروغ بگویم. بازی در PSG برای من و خانواده‌ام خیلی مهم خواهد بود. ما پاریسی‌هایی هستیم که به این شهر علاقه زیادی داریم".

 

دیدگاه‌ها