کد خبر : 1623768 | 23 تیر 1398 ساعت 14:32 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری:پرسپولیس می تواند با سه مدافع بازی کند

برای حاشیه‌سازی راجع به سیدجلال حرف می‌زنند

پرسپولیس در اردوی ترکیه مشغول بدنسازی است و این در حالی است که این موضوع وجود دارد که کالدرون از میان تعداد مدافعان زیادی که دارد احتمالا کم خواهد کرد.

برای حاشیه‌سازی راجع به سیدجلال حرف می‌زنند

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس در حال حاضر 8 مدافع تخصصی در ترکیب تیمش دارد که هر کدام می توانند در ترکیب اصلی این تیم بازی کنند.با این وجود تیم در حال حاضر زیرنظرگابریل کالدرون در اردوی ترکیه تمرینات پیش فصل را انجام می دهد و ممکن است در پایان این اردو یکی دو نفر از بین این تعداد مدافع کنار گذاشته شوند اما موضوع مهمتر شاید ترکیب اصلی تیم و ایده های کالدرون درباره این خط است.


سپهرحیدری مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس در رابطه با شرایط اینروزهای پرسپولیس گفت:« به نظر من پرسپولیس روز به روز بهتر می شود.» او افزود:« نگرانی هایی که همه ما، هواداران پرسپولیس داشتیم باعث شده بود که این ذهنیت به وجود بیاید که تیم به مشکل می خورد اما پرسپولیس آرام آرام شرایط خودش را پیدا کرد. نکته مثبت در اتفاقات اخیر این است که بازیکنان اصلی تیم قراردادشان را تمدید کردند و این خیلی موضوع مهمی است.»


او اضافه کرد:« همچنین کسانی اضافه شدند که برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان ندارند مثل وحید امیری و فرشاد احمدزاده که بازیکنان تیم بوده اند.» حیدری درباره اضافه شدن محمدحسین کنعانی زادگان گفت:« کنعانی زادگان بازیکن خوب و ملی است که بعد از مصدومیت هایی که پشت سر گذاشت پخته تر از قبل شده است.قطعا آمدنش به پرسپولیس یک نکته مثبت به حساب می‌آید.»


او همچنین گفت:« با وجود حضور سیدجلال حسینی و شجاع خلیلی حالا تیم دفاع های خیلی خوبی دارد. خیلی ها می گویند ممکن است این تعداد مدافع خوب در ترکیب تیم باعث ایجاد حاشیه شود. اما در همه جای دنیا تیم های بزرگ بازیکنان خوب در پست های مختلف دارند و بازیکنان برای رسیدن به ترکیب رقابت می کنند. با توجه به شرایط سنی سیدجلال و محرومیت های زیادی که شجاع در طول فصل نصیبش می شود پرسپولیس به مدافع وسط مطمئن نیاز دارد که دچار مشکل نشود. کالدرون حتی با وجود این مدافعان خوب می تواند با سه دفاع بازی کند و یا به هر ترتیب سه تا از این جمع را در ترکیب اصلی بازی بدهد.»


کاپیتان سابق پرسپولیس در رابطه با حضور سیدجلال حسینی در ترکیب و برخی حرف و حدیث ها گفت:« شناسنامه یک عدد است. بوفون در 42 سالگی هنوز دارد بازی می کند و میورا در ژاپن 50 سالگی را هم رد کرده است. به نظرم این حرف و حدیث هایی که بود می خواست پرسپولیس را به حاشیه ببرد. به نظرمن سیدجلال خیلی باهوش بازی می کند. من بازی های او را با دقت دیده ام، به موقع تیم را جلو می برد و اشتباهات خیلی کمی در طول یک فصل دارد. به نظرم آمادگی بدنی حرف اول را می زند و سیدجلال واقعا آمادگی خوبی داشته است. به نظرم برخی حرف ها واقعا بی انصافی است و مطمئن هستم که کالدرون هر بازیکنی را آماده تر باشد بازی می دهد.»


یکی از اتفاقات جالب اینروزهای فضای مجازی ، شباهت عجیب دیااکو پسر سپهرحیدری و روبن پسر رافائل واران مدافع رئال مادرید است. خود سپهر در این رابطه گفت:« خیلی جاها به من می گویند و برای خود من هم جالب بود. این مدل شباهت ها در همه جای دنیا هست، برای خود من این جالب بود که من و رافائل واران هر دو مدافع وسط بازی کردیم البته او در سطح خیلی بالاتری بازی کرده و از این نظر قابل قیاس نیستیم. ضمن اینکه من بعد از پرسپولیس عاشق رئال مادرید هستم.»


او گفت:«این عکس را برای من فرستادند و خودم هم دیدم واقعا شباهت زیادی دارند. البته روبن از دیااکو بزرگتر است. امیدوارم دیااکو در آینده بتوانداول به پرسپولیس کمک کند و بعد از آن بتواند به رئال مادرید برسد. پسرم هنوز یک  سال و نیمش نشده اما از همین الان استعداد فوتبال را نشان می دهد.»

 

دیدگاه‌ها