کد خبر : 1623821 | 23 تیر 1398 ساعت 18:25 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات مسئول بین الملل استقلال درباره پرونده پئیچ

مسئول بین الملل استقلال دلیل شایعات ایجاد شده در پرونده پئیچ را توضیح داد.

توضیحات مسئول بین الملل استقلال درباره پرونده پئیچ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار فیلمی از صحبت های مهدی تاج پیرامون پرداخت مطالبات پئیچ در سال گذشته، سوال کلیدی درباره وضعیت این بازیکن مطرح شد که چرا استقلالی ها دو مرتبه این پول را پرداخت کردند.


حامد افضلی مسئول بین الملل استقلال ابتدا در توضیحی کوتاه در صفحه شخصی خود مسائلی را در این باره ارائه کرد و بعد از برطرف نشدن شائبات، توضیحات تکمیلی از سوی او ارائه شد.


در توضیحات مسئول بین الملل استقلال درباره او آمده است:


"برخی رسانه‌ها طی ساعت‌های گذشته درباره پرونده پروپئیچ به اظهاراتی از قول مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در شهریورماه ۱۳۹۷ استناد کرده‌اند.


لازم به توضیح است که این مصاحبه‌ها در مقطعی انجام شد که باشگاه استقلال به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور در لیگ قهرمانان در فصل گذشته بود.

 

در آن زمان به دلیل شکایت پروپئیچ به AFC، مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال از طرف کنفدراسیون مورد ایراد قرار گرفت. به همین خاطر نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال برای فیفا ارسال شد که در صورت تایید فیفا، طلب پروپئیچ از محل درآمد باشگاه استقلال در فیفا پرداخت شود. رونوشت آن نامه برای کنفدراسیون آسیا ارسال شد و مورد موافقت AFC قرار گرفت و مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شد اما پس از مدتها پاسخ فیفا نسبت به درخواست فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال منفی بود."

دیدگاه‌ها