کد خبر : 1623846 | 23 تیر 1398 ساعت 19:16 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله‌زاده: این بار می‌خواهم در لیست نهایی بمانم

هافبک جدید تیم فوتبال فولاد می گوید قصد دارم با عملکرد خوب در لیگ بتوانم نظرات ویلموتس را جلب کنم.

عبدالله‌زاده: این بار می‌خواهم در لیست نهایی بمانم

 به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی روز دوم خود را در کمپ تیم های ملی پشت سر گذاشت.


  احمد عبدالله زاده  در ارتباط با این اردو  اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که در اینجا کنار همه بچه های تیم ملی حضور دارم. با توجه به اینکه سرمربی جدیدی به تیمی ملی اضافه شده است او شناخت خوبی از جوان های لیگ دارد.»


وی درادامه افزود: «متاسفانه من در چند ساله اخیر همواره دعوت می شدم اما در لیست نهایی حضور نداشتم و خط می خوردم. اما امسال همه تلاشم را می کنم که انشاء الله با جلب رضایت مربیان تیم ملی این اتفاق نیفتد تا این فرصت را داشته باشم برای تیم ملی کشورم افتخار آفرینی کنم.»


 وی درخصوص تفاوت تمرین های تیم ملی زمان کی روش و ویلموتس گفت: «با توجه به اینکه هنوز یک جلسه تمرین انجام شده است، هنوز شناخت کافی ندارم اما چیزی که مشخص است تمرینات کاملا به روز است. هم ویلموتس و هم کی روش هردو مربیان بسیار خوب و بزرگی هستند وامیدوارم بتوانیم زیر نظراین مربیان عملکرد خوبی داشت باشیم.»


وی درباره اینکه کی روش از او بسیار راضی بود و اینکه آیا می تواند رضایت ویلموتس را هم به دست بیاورد گفت: «واقعا آقای کی روش نسبت به من محبت داشت و صد در صد سعی می کنم بتوانم با عملکرد مثبتم در لیگ نظر آقای ویلموتس را هم جلب کنم.»

دیدگاه‌ها