کد خبر : 1623959 | 24 تیر 1398 ساعت 10:45 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

آمریکا ناکام ماند، لهستان همه را غافلگیر کرد

پایان ۴۵ روز هیجان با قهرمانی روسیه در شیکاگو

لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ بامداد امروز با قهرمانی روس ها در خانه آمریکا به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ که از ۱۰ خردادماه در کشورهای مختلف و با حضور ۱۶ تیم در سطح یک استارت خورد، بعد از ۴۵ روز، ساعاتی قبل در شیکاگو به پایان رسید.


در ابتدا تیم های لهستان و برزیل در دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند. این ۲ تیم که علاوه بر مرحله مقدماتی در همین شیکاگو یک بار مقابل هم قرار گرفته بودند، این بار برای رفتن روی سکو و کسب مدال برنز تلاش می کردند. بار قبلی هم خیلی از کارشناسان از باخت ۳ بر ۲ برزیل مقابل لهستان با توجه به اینکه این تیم بدون بازیکنان اصلی خود به شیکاگو رفته بود، تعجب کردند.


اکثر کارشناسان پیش بینی کرده بودند آن شکست در دیدار رده بندی جبران می شود و برزیل که با تمامی ستارگانش در مرحله نهایی حاضر شده، می تواند روی سکو بایستد.


در حالی که ویتالی هینن، سرمربی لهستان هم که در کنار این تیم حضور نداشت، برزیل نتوانست حتی یک ست از حریف خود بگیرد و ۳ بر صفر شکست خورد! بدین ترتیب لهستان بدون ستاره های اصلی خود به مدال برنز رسید.

 

1419567


دیدار پایانی و گل سرسبد مسابقات هم با حضور تماشاگران آمریکایی همراه بود که برای برپایی جشن قهرمانی به سالن رفته بودند. آمریکا یک بار چند روز قبل روسیه را ۳ بر صفر شکست داده بود و میزبان امیدوار بود با تکرار آن پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


اما در فینال هم یک اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ داد و روسیه ای که بدون چند ستاره نامدار خود در شیکاگو بود،‌‌ آمریکا را در خانه اش و با تمام ستارگان خود ۳ بر یک شکست داد و برای دومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد.


بدین ترتیب این تورنمنت سخت و سنگین برای همه قدرت های برتر والیبال جهان به پایان رسید و ایران نیز بعد از روسیه، آمریکا، لهستان و برزیل در رده پنجم ایستاد.

 

1419568

دیدگاه‌ها