کد خبر : 1623961 | 24 تیر 1398 ساعت 10:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک عراقی چشم انتظار پیشنهاد عربی

آخرین شرایط بشار رسن برای بازگشت به پرسپولیس

هافبک عراقی پرسپولیس علیرغم وعده مدیران این تیم هنوز برای تمدید قرارداد به تهران نیامده و در انتظار برآورده شدن شروط خود است.

آخرین شرایط بشار رسن برای بازگشت به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی و تاثیرگذار پرسپولیس طی دو فصل اخیر، هنوز برای تمدید قرارداد به تهران نیامده و این در حالی است که مدیران این تیم طی روزهای اخیر از توافقات ابتدایی با این بازیکن خبر داده بودند.

 

بشار رسن که با توجه به شرایط سنی و البته کیفی به شدت موردتوجه هواداران و کادرفنی قرار دارد، در شرایطی که نسبت به بی توجهی باشگاه طی چند مرحله حضورش در تهران برای مذاکره و دریافت مطالباتش گلایه داشت، هنوز سرنوشت روشنی برای ادامه همکاری با سرخپوشان ندارد.

 

در این زمینه گفته می‌شود او در آخرین توافق با این باشگاه اعلام کرده در صورت دریافت مطالبات گذشته و پیش پرداخت برای فصل جدید قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. در این زمینه اما باشگاه اکنون با کمبود نقدینگی در زمینه تامین خواسته این بازیکن مواجه شده است و همین مساله عاملی شده تا مذاکرات و تمدید قرارداد با بشار رسن با تاخیر مواجه شود.

 

بشار رسن که پیشنهاداتی از دو تیم قطری و عربستانی در دست دارد، همچنان در انتظار این است تا باشگاه پرسپولیس نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام کند و باید دید در میان خریدهایی که طی چند روز اخیر با واکنش هواداران همراه شده، مدیران تیم چه تصمیمی در قبال این هافبک عراقی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها