کد خبر : 1623986 | 24 تیر 1398 ساعت 11:51 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی مثل کی‌روش؛ حاج صفی هافبک شد

ستاره باتجربه تیم ملی و تراکتور با نظر دنیزلی در خط هافبک بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتور روز گذشته در اولین دیدار تدارکاتی مقابل گیرسون اسپور ترکیه قرار گرفت. یکی از اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد، حضور همزمان میثم تیموری و احسان حاج‌صفی در ترکیب تراکتور بود.


روزی که تراکتوری ها میثم تیموری را از استقلال به خدمت گرفتند انتقادهایی انجام شد که با حضور حاج صفی و دو مدافع چپ دیگر به نام های مسلمی پور و شربتی چه نیازی به جذب تیموری بوده اما حالا مشخص می شود که سرمربی ترک تبار تراکتور برای این مساله برنامه داشته است.


دنیزلی روز گذشته از وجود تیموری در پست دفاع چپ استفاده کرد تا حاج‌صفی را آزاد کند و یک خط جلوتر ببرد. این ستاره چپ پا در خط هافبک در پست وینگر به میدان رفت و توانست بازی نسبتا خوبی نیز انجام دهد. حاج صفی که خصوصیات تهاجمی مناسبی هم دارد، با توجه به سرعت و تکنیک بازی اش در لیگ نوزدهم نیز احتمالا در خط هافبک بازی می کند.


سرمربی تراکتور در گذشته نیز نشان داده علاقه زیادی به تغییر پست بازیکنان در ترکیب تیمش دارد. او از بازیکنان سرعتی و تکنیکی بارها در خط حمله استفاده کرده و حالا به نظر می رسد درباره حاج صفی نیز چنین تصمیمی اتخاذ کرده است. اتفاقی که این بازیکن چپ پا در تیم ملی با نظر کارلوس کی روش نیز بارها آن را تجربه کرده است.

 

1419593

دیدگاه‌ها