کد خبر : 1624012 | 24 تیر 1398 ساعت 12:45 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: بعد از بازنشستگی به آژاکس برمی‌گردم

زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی که در حال حاضر در لس‌آنجلس گلکسی بازی می‌کند می‌گوید ممکن است بعد از بازنشستگی به باشگاه آژاکس بازگردد.

زلاتان: بعد از بازنشستگی به آژاکس برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی که در حال حاضر در لیگ MLS آمریکا و در باشگاه لس‌آنجلس گلکسی بازی می‌کند می‌گوید بعد از بازنشستگی و خداحافظی با فوتبال به عنوان بازیکن، ممکن است به باشگاه آژاکس رفته و در یک پست مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

 

1419622

 

زلاتان در شروع فصل 2018 لیگ MLS از منچستریونایتد به لس‌آنجلس گلکسی پیوست و در حال حاضر دومین فصل حضورش در این لیگ را تجربه می‌کند. زلاتان که تا چند ماه دیگر 38 ساله می‌شود در فاصله سالهای 2001 تا 2004 در آژاکس بازی کرده، برای این باشگاه هلندی 110 بازی انجام داده و 48 گل به ثمر رسانده است.

 

زلاتان در این باره گفت:" من معمولا به باشگاه‌هایی که قبلا در آنها بازی کرده‌ام برنمی‌گردم ولی شاید بعد از بازنشستگی به آژاکس برگردم و یکی از مدیران آژاکس شوم. مطمئنم از همه مدیران فعلی آن باشگاه بهتر کار خواهم کرد".

 

ابراهیموویچ در ادامه گفت:" آژاکس هنوز باشگاه من در هلند است و به اینکه عضو این باشگاه بوده‌ام افتخار می‌کنم. به خصوص حالا که شاهد درخشش این باشگاه در اروپا هستم. آنها کاری کردند که هیچکس انتظارش را نداشت. آنها بازیکنانی ساختند که اروپا محو تماشای آنها است. این کاری است که آژاکس همیشه انجام داده و واقعا بی‌نظیر است".

 

دیدگاه‌ها