کد خبر : 1624224 | 25 تیر 1398 ساعت 11:59 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

خشم اسنایدر از شایعات: هر حرفی را قبول نکنید

وسلی اسنایدر، ستاره پا به سن گذاشته فوتبال هلند شایعات مطرح شده درباره باج دادن او به همسر سابقش در جریان جدایی از او را تکذیب کرده و به شدت به شایعه‌پردازان حمله کرد.

خشم اسنایدر از شایعات: هر حرفی را قبول نکنید

به گزارش "ورزش سه"، وسلی اسنایدر، ستاره بزرگ فوتبال هلند که حالا دیگر به عنوان ستاره‌ای پا به سن گذاشته شناخته شده، شایعات اخیر درباره اینکه در جریان جدایی از همسر سابقش برای ممانعت از شکایتهای او مبلغ 15 میلیون یورو حق‌السکوت پرداخت کرده را به شدت رد کرده و حملات تندی علیه کسانی که به قول او دراین باره شایعه‌سازی می‌کنند انجام داد.

 

1419808

 

اسنایدر در اینستاگرام خود تایید کرد که از همسر سابقش جدا شده است ولی گفت به هیچ عنوان مبلغی به او پرداخت نکرده است.

 

ستاره هلندی سابق آژاکس، رئال مادرید و اینترمیلان در این باره گفت:" کسانی که تنفر وجودشان را پر کرده، شایعه می‌سازند، احمق‌ها شایعه را پخش می‌کنند و ابله‌ها آن را می‌پذیرند. من دیگر با کسانی که هر چه دلشان می‌خواهد علیه من می‌گویند مدارا نخواهم کرد".

 

اسنایدر در ادامه پست خشمگینانه خود نوشت:" بگذارید یک چیز را به صراحت بگویم. من و همسر سابقم از هم جدا شده‌ایم ولی هنوز رسماً طلاق نگرفته‌ایم. ما اشتباهات زیادی داشته‌ایم ولی بین ما همچنان احترام متقابل برقرار است و این شایعات کثیف درباره پول و حق‌السکوت از اساس دروغ است و تکذیب می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها