کد خبر : 1624320 | 25 تیر 1398 ساعت 18:43 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد به دنبال دومین خرید کهکشانی ها در تابستان

برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

یونایتد به دنبال دومین خرید کهکشانی ها در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد انتقال هری مگوایر، مدافع 26 ساله و ملی پوش انگلیسی لسترسیتی به یونایتد قطعی باشد و احتمالا او به زودی با انتقالی 80 تا 90 میلیون پوندی، بالاتر از ویرژیل فن دایک تبدیل به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد.

 

اما بعد از تقویت خط دفاعی با خریدهایی چون هری مگوایر و آرون فن بیساکا، اوله گونار سولشر حالا به دنبال جذب بازیکن در خط میانی است و برونو فرناندس، هافبک درخشان و پرتغالی در تیررس یونایتد قرار گرفته است. این بازیکن در لیگ ملت های پرتغال برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی پرتغال ایفا کرد.

 

1419915

 

نشریه پرتغالی ابولا ضمن انتشار این خبر مدعی شد اگرچه بند آزادسازی 90 میلیون پوندی در قرارداد برونو فرناندس و باشگاه اسپورتینگ لیسبون وجود دارد، اما اولین پیشنهاد یونایتد حدود 50 میلیون پوند خواهد بود و احتمال افزایش این رقم در حین مذاکرات نیز وجود دارد.

 

در صورت موفقیت در پروسه جذب برونو فرناندس، آنگاه احتمال جدایی پل پوگبا افزایش خواهد یافت و این بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید خواهد بود. کهکشانی ها به شدت به دنبال جذب هافبک فرانسوی و 26 ساله یونایتد هستند و ممکن است در صورت خرید برونو فرناندس، یونایتد اجازه جدایی پل پوگبا را صادر کند.

دیدگاه‌ها