کد خبر : 1624474 | 26 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مشکلات یونایتد یک‌شبه حل نمی‌شود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هواداران این تیم را به صبر دعوت کرده و می‌گوید برای حل مشکلات این تیم راه‌حلی فوری وجود ندارد.

سولسشر: مشکلات یونایتد یک‌شبه حل نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منچستریونایتد همچنان به دنبال تقویت تیم خود و جذب ستاره‌های جدید است و تلاش می‌کند هر چه سریعتر به روزهای اوج بازگردد، اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد هواداران این تیم را به صبر دعوت کرده و می‌گوید برای حل همه مشکلات این تیم راه‌حلی فوری وجود ندارد.

 

1420051

 

منچستریونایتد فصل گذشته، سال پر فراز و نشیب و ناموفقی را پشت سر گذاشت و در فصلی که شاهد اخراج سرمربی قبلی‌اش ژوزه مورینیو بود در نهایت در لیگ برتر به رتبه ششم قناعت کرده و حضور در چمپیونزلیگ فصل آینده را از دست داد.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد که برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده همچنان امیدوار به جذب مهره‌هایی جدید است، یک بار دیگر از هواداران شیاطین سرخ خواست صبر پیشه کنند تا یونایتد بتواند در آرامش خود را به روزهای اوج برساند.

 

سولسشر در این باره گفت:" من این را می‌دانم که در این شرایط جذب بازیکن دشوار است. ما ولی مشغول انجام کارمان هستیم. ما بازیکنان مورد نظر را شناسایی می‌کنیم و برای جذب آنها اقدام می‌کنیم ولی نباید فراموش کنید که آنها در حال حاضر باشگاه‌های خودشان را دارند".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما همچنان روی یکی دو بازیکن دیگر در حال کار هستیم و هنوز به جذب‌شان امیدواریم ولی من این را می‌فهمم که بازار تغییر کرده و قیمت‌ها این روزها سر به فلک کشیده است".

 

سولسشر در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ما عجله نخواهیم کرد و برای جذب هیچ بازیکنی بیشتر از آنچه باید هزینه نمی‌کنیم. اما در این شکی نیست که باید بهترینها را به اولدترافورد بیاوریم. بهترین بازیکنان باید با بهترین شرایط ممکن به منچستریونایتد منتقل شوند".

 

دیدگاه‌ها