کد خبر : 1624491 | 26 تیر 1398 ساعت 13:25 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف سلیقه ها باید جمع شود؛

داورزنی: دبیر از نقاط قوت مخالفانش استفاده کند

صحبت های محمدرضا داورزنی پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی:

داورزنی: دبیر از نقاط قوت مخالفانش استفاده کند

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخابات فدرایون کشتی امروز با حضور 43 نفر عضو برگزار شد و در پایان و پس از رای گیری علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی برای 4 سال آینده انتخاب شد.


محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان پس از پایان رای گیری خطاب به اعضای مجمع گفت: مجمع انتخاباتی و رقابت ها امروز تمام شد و اختلاف سلیقه ها باید جمع شود تا یک وفاق ملی و اتحاد در کشتی حاصل شود. رمز موفقیت و پیشرفت یکدلی است. اگر اهالی کشتی به جان هم بیافتند اولین چیزی که لطمه می خورد خود کشتی است. البته اختلاف نظر همیشه طبیعی لست.


او ادامه داد: کشتی به عنوان ورزش اول کشور واقعا باید به جایگاه خود برگردد. وزارت ورزش و جوانان سال گذشته  به بیش از صد درصد تعهدات خود به فدراسیون کشتی عمل کرده است تا هیچ برنامه ای لغو نشود. با یک بسیج عمومی باید از ظرفیت های کل کشور برای اعتلای کشتی استفاده کنیم تا با کمترین مشکل به استقبال رویدادهای مهم پیش رو مثل المپیک ۲۰۲۰ توکیو برویم.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: همه باید از رئیس جدید برای رسیدن به برنامه هایش حمایت کنیم و دبیر هم باید از تمام ظرفیت ها از جمله نقاط قوت مخالفانش برای ادامه راه و اعتلای کشتی استفاده کند.

دیدگاه‌ها