کد خبر : 1624556 | 26 تیر 1398 ساعت 19:18 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: چوب ترسو بودن لیکنز را خوردم

مدافع راست تراکتور اردوی این تیم در ارزروم ترکیه را مفید دانسته و امیدوار است فصل خوبی پیش رو داشته باشد.

موسوی: چوب ترسو بودن لیکنز را خوردم

به گزارش "ورزش سه"، احمد موسوی مدافع راست تخصصی تراکتور در این فصل انگیزه‌های بالایی دارد تا بتواند جایگاهی که در ماشین‌سازی داشت را در جمع قرمزهای تبریزی نیز پیدا کند و عملکرد خوبی ارائه دهد.

 

* کیفیت تیم بالا رفته است

کار کردن با دنیزلی کیفیت تیم و بازیکنان را بالا برده و ایشان با سابقه و افتخارات‌شان نیازی به تعریف من ندارند؛ دنیزلی بی‌دلیل محبوب تورک زبانان جهان نشده و پتانسیل محبوبیت را در کنار موفقیت دارد و در مدتی که بالای سر تیم بوده، توانسته تاثیرات مثبتی را در مجموعه داشته باشد که نشانه‌هایی از امید است.

 

* دنیزلی برخلاف قبلی‌ها محبوب است

متاسفانه در فصل گذشته مربیان تراکتور نتوانسته بودند جایگاه خوبی را نزد هواداران تراکتور داشته باشند ولی دنیزلی از همان لحظه ورود به تبریز نشان داد که جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران تراکتور دارد و این برای موفقیت یک تیم خیلی مهم است؛ زمانی که مربی محبوب باشد، فضای کاری بهتری نیز خواهد داشت و در نتیجه راندمان کاری بالا رفته و درصد موفقیت افزایش پیدا می‌کند.

 

* اردوی نفسگیری را پیگیری می‌کنیم

در مرحله بدنسازی هستیم و روزی دو نوبت نیز تمرینات پرفشار داریم؛ دنیزلی تاکید زیادی برای بدنسازی بهتر دارد و این بدنسازی سنگین باعث می‌شود که تیم کمی دیر راه بیفتد ولی در ادامه راه بهتر کار کرده و در انتهای فصل نیز با مشکل بدنی مواجه نشود. البته دنیزلی با روحیه بالایی که به تیم داده، این حجم فشار را قابل تحمل کرده و بچه‌ها همگی با علاقه و رغبت بالایی کار می‌کنند.

 

* این فصل، فصل من است

من پارسال در نیم‌فصل به تراکتور آمدم و به نوعی چوب ترسو بودن لیکنز را خوردم ولی به احترام هواداران و بزرگترهای باشگاه تمریناتم را بدون کوچکترین اعتراضی پیگیری کردم و تلاش کردم نقشی در موفقیت تراکتور داشته باشم ولی این فصل دیگر فصل من است و تلاش می‌کنم بهترین بازی های خود را با پشتیبانی هواداران عزیزمان که در هر شرایطی حمایت کردند، برای تراکتور داشته باشم و هدفم نیز رسیدن به تیم ملی است.

 

* تجارب کاپیتان‌های ملی برایم مهم است

تراکتور کاپیتان‌های تیم ملی را در ترکیب خود دارد و حضور آنها در تمرینات سطح کاری تیم را بالا می‌برد؛ من نیز برای رسیدن به تیم ملی از تجارب آنها استفاده می کنم و این تجارب برایم مهم است که قطعا در این مسیر به من کمک می‌کند.

 

* مسائل مالی جایی در رسانه ندارد

نمی‌خواهم در مورد مسائل مالی صحبت کنم و اعتقاد دارم که چنین مسائلی مربوط به داخل تیم است، تنها در داخل تیم مطرح می شود و جایی در رسانه ندارد؛ ترجیح می‌دهم در این مورد صحبتی نداشته باشم.

دیدگاه‌ها