کد خبر : 1624650 | 27 تیر 1398 ساعت 12:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کلوپ نسبت به خستگی ستاره سنگالی لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نسبت به خستگی سادیو مانه، ستاره سنگالی تیمش که باید در فینال جام ملتهای آفریقا بازی کند ابراز نگرانی کرد.

هشدار کلوپ نسبت به خستگی ستاره سنگالی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فصل فوتبالی برای سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول هنوز به پایان نرسیده و مانه همچنان یک بازی دیگر در پیش داشته و باید به همراه تیم ملی کشورش در فینال جام ملتهای آفریقا به میدان برود، یورگن کلوپ، سرمربی مانه در لیورپول نسبت به  عدم استراحت و خستگی او پیش از شروع فصل جدید هشدار داد.

 

1420224

 

سادیو مانه بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل دشوار و نفس‌گیر که در آن موفق شد به صورت مشترک کفش طلایی لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص دهد راهی آفریقا شد تا به همراه تیم ملی کشورش سنگال در جام ملتهای آفریقا شرکت کند. مانه در این رقابتها تا اینجا سه گل به ثمر رسانده و نقش مهمی در رسیدن سنگال به فینال رقابتها داشته است.

 

بازی روز جمعه در فینال جام ملتهای آفریقا که بین سنگال و الجزایر انجام خواهد شد نقطه پایان فصل برای مانه خواهد بود. فصلی که برای او 12 ماه به طول انجامیده است. مانه پیش از شروع فصل 2018-2019 نیز به همراه تیم ملی سنگال در جام جهانی شرکت داشت.

 

درحالیکه فصل جدید برای لیورپول از روز 4 اوت آغاز خواهد شد یورگن کلوپ با ابراز نگرانی درباره خستگی ستاره سنگالی‌اش گفت:" در مورد سادیو مانه باید منتظر بمانیم تا فینال آفریقا برگزار شود و بعد تصمیم بگیریم. باید ببینیم نظر خودش چیست و چه فکر می‌کند".

 

کلوپ در گفتگو با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" شرایط او خیلی سخت است. فصل برای مانه شانزده روز قبل از بازی ما با سیتی به پایان می‌رسد. باید درباره او تصمیم بگیریم ولی هنوز به تصمیم نرسیده‌ایم".

 

دیدگاه‌ها