کد خبر : 1624823 | 28 تیر 1398 ساعت 14:43 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم نهایی سران باشگاه

فروش دو ستاره بارسلونا قطعی شد (عکس)

بارسلونا پس از جذب سه بازیکن، حالا قصد فروش دو هافبک بزرگ خود را دارد تا مانع شدیدتر شدن ترافیک در خط میانی شود.

فروش دو ستاره بارسلونا قطعی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، بارسلونا فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی امسال داشته است. پس از جذب نتو، دی یونگ و گریزمان، باشگاه حالا به فروش بازیکن فکر می کند. تا به اینجا چند بازیکن از بارسا جدا شده اند ولی ماموریت مهم، فروش دو بازیکن سرشناس و از مهره های ثابت تیم است.

 

 

1420405

 

 

برخلاف سالیان گذشته، بارسلونا در فروش بازیکن موفق تر عمل کرده است و حالا هدف اصلی سران باشگاه، نهایی کردن کار انتقال دو هافبک است تا هم از ترافیک شدید در خط میانی جلوگیری شود و هم باشگاه به یک توازن مالی مناسب دست یابد.

پس از بررسی های زیاد، در نهایت تصمیم بر این شده است تا ایوان راکیتیچ و فیلیپه کوتینیو در فهرست فروش قرار بگیرند. دو بازیکن کاملا متناسب و وسوسه کننده برای دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی.

 

 

1419777

 

 

در قدم اول، مدیریت ورزشی باشگاه به فروش این دو بازیکن چراغ سبز نشان داده است. تعدد هافبک در بارسلونا آشکار است و جدایی آنها تاثیر منفی روی راندمان تیم نخواهد گذاشت.

جذب فرانکی دی یونگ جوان از آژاکس که آینده ای درخشان در انتظارش است، دومین سال حضور آرتور ملو(هافبک برزیلی که امید زیادی به او بسته شده)، تحول کارلس آلنیا و حضور ریکی پویج در تیم اول از فصل پیش رو، دلایلی هستند که سران باشگاه را به فکر فروش راکیتیچ و کوتینیو انداخته است. به هافبک های فعلی بارسا بوسکتس و آرتورو ویدال را هم اضافه کنید که با گذر از 30 سالگی، بار تجربی خط میانی بارسا را بالا نگاه خواهند داشت.

 

 ارزش کوتینیو و راکیتیچ در بازار نیز بسیار بالاست؛ به خصوص کوتینیو که برای جذبش تاکنون 150 میلیون یورو هزینه شده است و با توجه به اینکه تنها 27 سال دارد، بارسا روی او 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است. در حال حاضر پی اس جی جدی ترین مشتری او به نظر می رسد. باشگاه پاریسی در صورت تمایل به تعویض بازیکن برای انتقال نیمار، قطعا روی کوتینیو حساب می کند.

 

 

1420515

 

 

البته پی اس جی تنها تیم خواهان کوتینیو نیست. اخیرا کیا چورابچیان ایجنت ایرانی ستاره برزیلی گفته است که لیورپول در قلب کوتینیو جای دارد و احتمال بازگشت او به آنفیلد وجود دارد. تا قبل از 8 آگوست(17 مرداد) لیورپول فرصت برای بازگرداندن کوتینیو خواهد داشت.

 

راکیتیچ هم با وجود اینکه 31 سال دارد؛ ولی بارسا روی کسب 50 میلیون یورو از فروش او حساب باز کرده است. ستاره کروات سال گذشته پس از درخشش در جام جهانی، ارزشی به مراتب بالاتر در بازار داشت و حتی پی اس جی حاضر بود 90 میلیون یورو برای او پرداخت کند اما راکیتیچ پس از صحبت با والورده قانع شد در بارسا بماند. ستاره کروات اخیرا نیز به والورده گفته است که قصد جدایی ندارد ولی تصمیم سران باشگاه قطعی است و او تحت هر شرایطی در فهرست فروش قرار خواهد گرفت. تیم های زیادی خواهان او هستند که از مهمترین شان می توان به اینتر و منچستریونایتد اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها