کد خبر : 1624846 | 28 تیر 1398 ساعت 16:39 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی وعده فتحی؛ استقلال جانشین پاتوسی می خواهد؟

آبی های تهرانی به دنبال چهره ای برای جانشینی پاتوسی هستند اما بررسی اولویت خرید بازیکن در این پست اهمیت زیادی دارد.

بررسی وعده فتحی؛ استقلال جانشین پاتوسی می خواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، قطعا این نکته غیر قابل کتمان است که استقلال نیم فصل دوم لیگ هجدهم به پاتوسی وابستگی زیادی داشت و این بازیکن عنصری غیر قابل جانشین برای آبی ها بود و حالا پیدا کردن جانشین برای او در استقلال اهمیت زیادی دارد اما آبی ها به نظر در پست های دیگر بیشتر به خرید نیاز دارند.


استقلالی ها برای جانشینی پاتوسی همین حالا اسماعیلی، شجاعیان، آذری و رضاوند را در اختیار دارند و شاید این بازیکنان کیفیت پاتوسی را نداشته باشند اما نباید  فراموش کرد مهره ای مانند اسماعیلی در گذشته ثابت کرده در گلزنی و پاس گل می تواند برای آبی ها گره گشا باشد.


دست استراماچونی اما در دیگر پست ها بسته تر است. استقلال برای پست بال های راست و چپ خیلی گزینه ندارد و حضور بازیکنانی مانند بلبلی، دشتی، تبریزی نمی تواند خیلی برای آبی ها در ادامه فصل مفید باشد و استقلال در کناره های خط حمله بیشتر به خرید نیاز دارد.


همچنین در مرکز خط دفاع استقلال تنها دو مدافع مرکزی با تجربه در اختیار دارد و این موضوع در جریان لیگ برای آبی ها خیلی مطمئن نیست. هر چند آبی ها به دنبال جذب غلامی هستند تا این پست را تقویت کنند اما حضور یک ستاره در این پست شاید برای آبی ها بهتر باشد.


استقلال برای خرید یک هافبک تهاجمی بودجه مناسبی در اختیار دارد و به نظر می رسد خرید یک ستاره و یک بال تخصصی بیشتر می تواند به این تیم کند و البته حضور یک بازیکن گران قیمت و با ارزش در مرکز خط دفاع نیز به نظر بیشتر از مرکز زمین اولویت دارد.


با این حال استقلالی ها در مرکز زمین به دنبال خرید هستند و به نظر می رسد فتحی و دستیاران او تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته اند که مهره ای برای جانشینی پاتوسی جذب کنند؛ تصمیمی که در میانه فصل می تواند چالش بر انگیز باشد.

دیدگاه‌ها