کد خبر : 1624889 | 28 تیر 1398 ساعت 20:10 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت مدیران بایرن با جذب ستاره اینتر

مدیران بایرن مونیخ با انتقال ایوان پریشیچ، وینگر کروات اینتر به مونیخ مخالفت کردند.

مخالفت مدیران بایرن با جذب ستاره اینتر


به گزارش "ورزش سه"، گرچه در ماه های اخیر به نظر می رسید جدایی ایوان پریشیچ در تابستان امسال از اینتر قطعی باشد، اما با ورود آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر شرایط وی نیز تغییر کرده و کونته امروز مدعی شد قصد دارد پریشیچ را در نقش جدیدش امتحان کند.

 

اما نشریه بیلد مدعی شد نام ایوان پریشیچ در لیست خرید بایرن مونیخ قرار داشته و نیکو کوواچ از مدیران این تیم خواسته زمینه انتقال او به بوندسلیگا را در تابستان فراهم کنند اما در نهایت این خواسته با مخالفت مواجه شده است.

 

1376986

 

کارل هاینس رومینیگه و حسن صالح حمیدزیچ، دو عنصر قدرتمند مدیریتی بایرن مونیخ در جلسه ای با نیکو کوواچ به وی گفتند ایوان پریشیچ بازیکنی در سطح بایرن نبوده و توانایی او برای بازی کردن در تیمی مانند بایرن مونیخ کافی نیست.

 

این در حالیست که بایرن مونیخ به شدت به دنبال خرید یک وینگر سطح اول در تابستان امسال است و نام گزینه هایی چون لروی سانه از سیتی و عثمان دمبله از بارسلونا در هفته های اخیر به کرات مطرح شده است. اما قیمت حداقل 100 میلیون یورویی این دو بازیکن شرایط آنها برای انتقال به مونیخ را دشوار ساخته و بعید است نه لروی سانه و نه عثمان دمبله هیچکدام راهی مونیخ شوند.

دیدگاه‌ها