کد خبر : 1624993 | 29 تیر 1398 ساعت 10:42 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر بدهی به ایتالیایی‌ها برای شهرداری ارومیه

محرومیت از نقل‌وانتقالات به والیبال هم رسید!

تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل شکایت برخی از مربیان و بازیکنان سابق خود از نقل و انتقالات بین المللی محروم است.

محرومیت از نقل‌وانتقالات به والیبال هم رسید!

به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست که دراگان تراویسا، پاسور ایتالیایی سابق شهرداری ارومیه روی صفحه اینستاگرام خود و در رسانه های بین المللی علیه والیبال ایران صحبت هایی را مطرح می کند و دلیلش هم طلبی است که از باشگاه شهرداری ارومیه از ۳ سال قبل دارد.


بر اساس گزارشی که روزنامه «گاتزتا دلو اسپرت» ایتالیا منتشر کرده، باشگاه شهرداری ارومیه به خاطر عدم پرداخت مطالبات دراگان تراویسا و البته پدرش که به عنوان سرمربی در این باشگاه فعالیت داشته، به محرومیت از نقل و انتقالات بین المللی محکوم شده است.


دراگان تراویسا به عنوان بازیکن و پدرش لیوبو تراویسا به عنوان سرمربی در فصل 17-2016 در تیم شهرداری ارومیه حضور داشتند ولی به دلیل عدم دریافت مبلغ قرارداد خود این تیم را ترک کردند تا حالا چنین محرومیتی شامل حال نماینده والیبال ارومیه شود.


برای اطلاع بیشتر از این ماجرا با پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تماس گرفتیم. او در این باره به "ورزش سه" گفت: «این محرومیت مربوط به سال ۹۶ است و اصلا چیز جدیدی نیست. نمی دانم چرا برخی علاقه دارند این موضوع را یک اتفاق جدید جلوه دهند. کمیته انضباطی FIVB به خاطر مطالبات تراویسای پدر و پسر و یک بازیکن و یک مربی بدنساز که در آن دوره حضور داشتند، احکامی را صادر کرده است. ما هم به خاطر اینکه معتقدیم آنها بدون دلیل باشگاه را ترک کردند، وکیل گرفتیم تا از خود دفاع کنیم و معتقدیم این مطالباتی که گفته می شود، حق آنها نیست. حتی یکی از بازیکنانی که در آن دوره به تیم ما آمده، از ابتدا بیمار بوده و اصلا بازی نکرده است!»


وی همچنین می افزاید: «این محرومیت در نظر گرفته شده برای شهرداری ارومیه جدید نیست و ما می دانیم که نمی توانیم بازیکن خارجی بگیریم. البته این موضوع مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند. امیدوارم بتوانیم به زودی این پرونده را جمع کنیم تا دیگر از این جوسازی ها صورت نگیرد.»

دیدگاه‌ها