کد خبر : 1624999 | 29 تیر 1398 ساعت 10:55 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی‌فر، پهلوان و مهدی‌پور 27 روز دیگر در پادگان!

مشقت های عجیب 3 سرباز فوتبال ایران

3 بازیکن سرباز فوتبال ایران این روزها شرایط سختی را سپری می کنند؛ آنها 43 روز است کارشان رفت و آمد به پادگان است و حالا آینده فوتبالشان نیز در خطر قرار گرفته است.

مشقت های عجیب 3 سرباز فوتبال ایران

به گزارش "ورزش‌سه"، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور 3 بازیکنی بودند که در نیم فصل لیگ هفدهم از ذوب آهن برای گذراندن خدمت سربازی شان به صورت قرضی راهی تراکتور شدند و یک فصل و نیم در این تیم حضور داشتند. با اینکه گفته می شد در پایان لیگ هجدهم سربازی آنها به پایان رسیده و به واسطه قراردادشان با ذوب آهن باید به تیم اصفهانی برگردند اما یک مشکل عجیب باعث شده تا آنها به جای تمرینات ذوب آهن به پادگان بروند!


بر اساس قوانین جدید نیروهای مسلح بازیکنان سرباز باید در پایان دوران خدمت شان به دوران آموزشی بروند و اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور اولین سربازان فوتبال هستند که شامل این قانون شده اند. بنا براین آنها بعد از پایان فصل گذشته به جای اینکه به استراحت بپردازند و خود را برای فصل جدید آماده کنند، سریعا به پادگان رفتند و حالا 43 روز از دوران حضور شان در پادگان می گذرد، اتفاقی که به یکی از عجیب ترین مسائل روز فوتبال تبدیل شده است.


این 3 بازیکن در هفته های گذشته هرروز از ساعت 7 صبح به پادگان رفته اند و به غیر از روز های جمعه هیچ استراحتی نداشته اند. حتی دانیال اسماعیلی فر که به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، بعد از پایان این اردو دوشنبه شب سریعا به تبریز رفت تا ساعت 7 صبح سه شنبه در پادگان حضور بیابد و حاضری اش را اعلام کند!


در این خصوص سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن تلاش های زیادی انجام داده تا بتواند مشکل 3 بازیکن خود را حل کند اما تا این لحظه موفق به انجام چنین کاری نشده است. از آنجایی که طبق اعلام مسئولان نیروهای مسلح به این 3 بازیکن 27 روز دیگر از دوران آموزشی خدمت شان باقی مانده، آینده فوتبال شان نیز در خطر قرار گرفته است. این 3 بازیکن باید به ذوب آهن برگردند و این در حالی است که حدود دو هفته دیگر تیم اصفهانی به عنوان تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان باید با الاتحاد عربستان دیدار کند، اما این 3 بازیکن با شرایط موجود بعید است بتوانند در ترکیب تیم خود به میدان بروند. از سوی دیگر با توجه به اینکه سربازی آنها ادامه دارد، هنوز کارشان با تراکتور به طور کامل به پایان نرسیده و مشخص نیست چه آینده ای در فوتبال در انتظار آنها خواهد بود.


باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور رخ می دهد و آنها چگونه در نهایت چه زمانی کارت پایان خدمت شان را دریافت می کنند.

دیدگاه‌ها