کد خبر : 1625020 | 29 تیر 1398 ساعت 11:59 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقعات را از رییس جدید فدراسیون پایین بیاورید

حمایت رسول خادم از دبیر؛ باید به او زمان دهیم

رییس سابق فدراسیون کشتی از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس جدید فدراسیون حمایت کرد.

حمایت رسول خادم از دبیر؛ باید به او زمان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خادم که ۹ ماه قبل از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داد، چند روز قبل بالاخره جانشین خود را شناخت. علیرضا دبیر که در ۲ دهه اخیر چه در کشتی و چه در شورای شهر با رسول خادم در ارتباط بوده، حالا با حمایت رییس سابق مواجه شده است.


البته استارت این ماجرا از جایی خورد که علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی اعلام کرد احترام رسول و امیررضا خادم برای او واجب است.


حالا امروز رییس سابق فدراسیون کشتی بعد از مدت‌ها سکوت خود را شکسته و در گفت‌وگو با تسنیم به حمایت از علیرضا دبیر پرداخته است: «مسئولیت علیرضا دبیر، مسئولیت سنگینی است و باید به وی زمان داد و انتظارات را از او کم کرد تا بتواند برنامه ریزی کند. اینکه انتخابات برگزار شد، نکته خوبی بود. این انتخابات البته می‌توانست دی ماه سال قبل برگزار شود، به هر حال برای آن داستان نوشته بودند و اجرایِ آن داستان زمان می‌برد. اینکه انتخابات، چنین مسیر پلشتی را برایِ برگزاری طی کرد، ارتباطی به علیرضا دبیر ندارد. او یک کاندیدا بود مانند بقیه کاندیداها. قهرمان المپیک و کاندیدایی از همه لحاظ شناخته شده برای خانواده کشتی.»


رسول خادم در بخش دیگری از صحبت‌هایش می گوید: « مسئولیت علیرضا دبیر، مسئولیت سنگینی است و باید به او زمان داد. باید انتظارات را از او کم کرد تا بتواند برنامه ریزی کند. کسانی که از دبیر حمایت کردند، توقعات خود را از او کم کنند. کشتی گرچه به دلیل جایگاهش به عنوان ورزش ملی، موضوع بزرگی است، اما ظرفیت‌هایِ اجرایی‌اش محدود است. نباید رئیس فدراسیون را تحت فشارِ انتظارات گذاشت.»


حالا به نظر می‌رسد با انتخاب علیرضا دبیر همدلی دوباره‌ای در کشتی به وجود آمده و با مصاحبه حمایتی رسول خادم حاشیه‌ها به حداقل رسیده تا فضا برای کارهای اصولی رییس جدید باز شود.

دیدگاه‌ها