کد خبر : 1625023 | 29 تیر 1398 ساعت 12:12 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای تغییر ساعت بازی‌ها با صداوسیما مذاکره می‌کنیم

محمدی: مربیان در جام شهدا بازیکنان خود را تست کنند

رییس اتحادیه فوتبال گفت: نمایندگان سایپا، پرسپولیس، فولاد و ماشین سازی امروز حضور داشتند و قرعه کشی را برگزار کردیم.

محمدی: مربیان در جام شهدا بازیکنان خود را تست کنند

به گزارش  "ورزش سه"، عزیزالله محمدی درباره قرعه کشی جام شهدا اظهار داشت:‌ چهارمین دوره ای است که جام شهدا برگزار می شود. البته ۳ دوره قبلی توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار شده، اما در این دوره قرعه به نام اتحادیه خورده که چنین کاری را انجام دهد. هماهنگی های لازم با فرماندار، شهردار، مسئولان استادیوم و هیات فوتبال شهر قدس انجام شده است. تقریبا خیالمان راحت شد که می توانیم مسابقات را برگزار کنیم و امروز قرعه کشی را با حضور تیم هایی که قبلا اعلام آمادگی کرده بودند، انجام دادیم. نمایندگان سایپا، پرسپولیس، فولاد و ماشین سازی امروز حضور داشتند و قرعه کشی را برگزار کردیم.


وی افزود: ۲ و ۴ مردادماه مسابقات طبق قرعه کشی صورت گرفته برگزار می شود. قوانین و مقررات هم مثل قوانین همیشگی است. البته استثناهایی قائل شدیم و گفتیم بازیکنانی که قراردادشان را هم ثبت نکردند، می توانند بازی کنند تا مربیان بتوانند بازیکنان خود را تست کنند. ضمن اینکه ۶ تعویض در هر بازی می توانند داشته باشند. بازی هم اگر در ۹۰ دقیقه مساوی شود، پنالتی تعیین کننده برنده خواهد بود.


رییس اتحادیه فوتبال در واکنش به اعتراض مسئولان سایپا و فولاد به زمان برگزاری بازی اول و نحوه قرعه کشی گفت: قرعه کشی را که طبق خواسته آنها انجام دادیم و حل شد. درباره ساعت بازی اول هم چون تلویزیون می خواهد بازی پرسپولیس را نشان دهد، مجبور بودیم چنین ساعتی را اعلام کنیم. حالا قرار شد که ما با صداوسیما صحبت کنیم تا بتوانیم ساعت بازی پرسپولیس را عقب تر بیاندازیم و بدین ترتیب ساعت بازی اول هم عقب‌تر می‌افتد.

دیدگاه‌ها