کد خبر : 1625089 | 29 تیر 1398 ساعت 16:37 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: دوست دارم نیمار به بارسا بیاید

ستاره هلندی جدید بارسلونا از بازگشت نیمار استقبال کرد و عنوان داشت که دوست دارد با او هم تیمی شود.

دی یونگ: دوست دارم نیمار به بارسا بیاید

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ یکی از خریدهای جذاب بارسا در نقل و انتقالات است. کسی که در همین شروع تمرینات پیش فصل همه را تحت تاثیر قرار داده است. او امروز در مصاحبه با رسانه های کاتالونیا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

 

 

1420656

 

 

دی یونگ در مورد آنتوان گریزمان گفت:« آنتوان بازیکن بزرگی است و مثل من از تازه واردهای بارسا محسوب می شود. او انسان بسیار خوبی است و در همین مدت اندک، دوستان خوبی برای یکدیگر شده ایم.»

 

انتقال دی لیخت به یوونتوس:« البته که دوست داشتم او به بارسا بیاید ولی فکر می کنم یوونتوس هم یک فرصت خوب برای او محسوب می شود. دی لیخت با خانواده، مدیر برنامه هایش و همه افرادی که برایش مهم بودند صحبت کرد و در نهایت تصمیم گرفت یوونتوس را انتخاب کند و برایش خوشحالم. ترجیح می دادم او بارسا را انتخاب کند ولی قطعا در یوونتوس شاهد درخشش او خواهیم بود و معتقدم یووه گزینه ایده الی برایش است. ببینیم شرایط برایش چگونه پیش خواهد رفت.»

 

بازگشت نیمار:« من در مورد فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه تصمیم گیرنده نیستم ولی واضح است که دوست دارم با نیمار در بارسا هم تیمی شوم. اگر بخواهیم در مورد نیمار صحبت کنم، باید بگویم که همیشه از تماشای بازی هایش لذت می برم و اگر به بارسا بیاید، خوشحال خواهم شد.»

 

 

1419994

 

دیدگاه‌ها