کد خبر : 1625115 | 29 تیر 1398 ساعت 19:05 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی میلان به احتمال جذب مودریچ

مارکو جیامپائولو، سرمربی جدید میلان در مورد عملکرد این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد.

واکنش سرمربی میلان به احتمال جذب مودریچ


به گزارش "ورزش سه"، هواداران میلان امیدوارند بودند در تابستان امسال و بعد از تغییراتی که در کادر مدیریتی و فنی ایجاد شده بازیکنان نامداری راهی میلان شوند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. اما در این شرایط نیز مارکو جیامپائولو ترجیح می دهد خوش بین باشد و به عملکرد مدیران میلان اعتماد کند. وی همچنین در مود شایعات انتقال لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید به میلان صحبت کرد.

 

مارکو جیامپائولو گفت: "من اعتماد زیادی به کار مدیران تیم میلان دارم. آنها از کیفیت و شایستگی لازم براین کار برخوردارند و من نسبت به عملکرد آنها اطمینان دارم. شرایط مطلوب برای ما این است که بازیکنان را از همان ابتدای کار در اختیار داشته باشیم اما من از وضعیت موجود گلایه ای ندارم.

 

1415459

 

ما امیدواریم تا قبل از دوم سپتامبر همه چیز انجام شود. من با شور و شوق فراوان فقط روی کارم در میلان متمرکز هستم و زمانی که پاسخ مثبتی از بازیکنان دریافت می کنم بسیار خشنود می شوم و در این شرایط من خیلی دوست ندارم بازار نقل و انتقالات را دنبال کنم.

 

احتمال انتقال لوکا مودریچ به میلان؟ شما در این مورد باید از پائولو مالدینی سوال کنید و همین شرایط در مورد بن ناصر نیز صادق است. وی در جام ملت های آفریقا با لباس تیم ملی الجزایر به قهرمانی دست یافت و من هیچ چیز دیگری در این مورد نمی توانم بگویم."

دیدگاه‌ها