کد خبر : 1625131 | 29 تیر 1398 ساعت 20:04 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمایل بارسلونا به جذب ستاره جوان یوونتوس

مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی یوونتوس مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

تمایل بارسلونا به جذب ستاره جوان یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مویس کین، مهاجم جوان بیانکونری در نیم فصل دوم و در ترکیب یوونتوس عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و موفق شد در 14 بازی در ترکیب یوونتوس 7 گل به ثمر رسانده و این درخشش به یووه کمک کرد تا هشتمین عنوان متوالی سری آ را به دست آورد.

 

اما با بازگشت گونسالو ایگواین و احتمال انتقال مائورو ایکاردی به تورین، شرایط برای قرار گرفتن مویس کین در ترکیب اصلی دشوار است. امروز جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد نمایش های فوق العاده مویس کین باعث شده بارسلونا شرایط خرید این بازیکن را جویا شود.

 

1397678

 

مدیران بارسا با مینو رایولا در مورد جذب مویس کین تماس گرفته اند اما یوونتوس علاقه ای ندارد در دراز مدت مالکیت این ستاره آینده دار را از دست بدهد. البته خود مویس کین تمایل زیادی به بازی کردن در لالیگا دارد و سویا نیز ممکن است یکی از مقاصد احتمالی خرید این بازیکن باشد.

 

مویس کین تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرار دارد و اگر بیانکونری موفق به تمدید قرارداد با وی در ماه های آتی نشود، امکان حفظ وی در سال بعد وجود نخواهد داشت. آرسنال و اورتون از دیگر تیم هایی بوده اند که در ماه های اخیر برای خرید مویس کین ابراز علاقه کرده اند.

دیدگاه‌ها