کد خبر : 1625216 | 30 تیر 1398 ساعت 11:00 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو: برای نیمار پیشنهاد قطعی نگرفته‌ایم

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن می‌گوید هنوز پیشنهاد قطعی‌ای برای جذب نیمار به این باشگاه فرانسوی نرسیده است.

لئوناردو: برای نیمار پیشنهاد قطعی نگرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها مطرح شدن شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد درباره جدایی نیمار، ستاره بزرگ برزیلی از باشگاه پاری سن ژرمن و بازگشت او به تیم سابقش بارسلونا، لئوناردو، مدیر ورزشی PSG می‌گوید هنوز هیچ پیشنهاد مشخص و قطعی‌ای روی میز مدیران باشگاه فرانسوی قرار نگرفته و در وضعیت نیمار تغییری حاصل نشده است.

 

1153813

 

جنجال‌های نیمار و PSG زمانی شدت بیشتری پیدا کرد که او از حضور در تمرین باشگاه فرانسوی در اردوی پیش‌فصل این تیم خودداری کرد و خشم مدیران PSG را برانگیخت. نیمار دیروز در جریان دیدار دوستانه PSG مقابل نورنبرگ که با تساوی 1-1 به پایان رسید هم غایب بود و نامش از طرف توماس توخل در لیست پاری سن ژرمن قرار نگرفته بود.

 

لئوناردو، مدیر ورزشی PSG که قبلا گفته بود نیمار می‌تواند به قیمت مناسب فروخته شود حالا می‌گوید این باشگاه پیشنهاد قطعی‌ای برای او دریافت نکرده است. لئوناردو در این باره به نشریه فرانسوی لو پاریزین گفت:" واقعیت این است که از آخرین بازی که در این باره با هم صحبت کردیم هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده. هیچ اتفاقی".

 

1419994

 

لئوناردو در ادامه گفت:" وضعیت ثابت مانده است. پیشنهاد قطعی‌ای برای نیمار به دست ما نرسیده. او هنوز بازیکن پاری سن ژرمن است".

 

مدیر ورزشی PSG در ادامه صحبت‌هایش گفت:" تکرار می‌کنم، هیچ پیشنهاد قطعی‌ای برای نیمار دریافت نکرده‌ایم. وضعیت در 10 روز اخیر همین بوده و هیچ تغییری در آن حاصل نشده است".

 

 

دیدگاه‌ها