کد خبر : 1625221 | 30 تیر 1398 ساعت 11:29 | 961 بازدید | 0 دیدگاه

نساجی لباس، زمین تمرین و پول ندارد

نظری: مشکلات مدیریت شرایطمان را سخت کرده

نساجی با وجود مشکلات مالکیت و مدیریتی که دارد روند آماده سازی اش را ادامه می دهد و با جذب چند مهره باتجربه و حفظ اسلکت فصل گذشته اش سعی دارد فصل خوبی را برای هوادارانش رقم بزند.

نظری: مشکلات مدیریت شرایطمان را سخت کرده

به گزارش" ورزش سه"  تیم نساجی یک اردوی آماده سازی در کردان کرج برگزار کرد و در حالی که هنوز وضعیت مالکیت این تیم مشخص نیست به دنبال رسیدن به شرایط مطلوب برای لیگ برتر است. با این وجود این تیم با حفظ اسکلت بندی فصل قبل و اضافه کردن چند بازیکن باتجربه به دنبال کسب نتایجی بهتر از فصل گذشته است. محمد مهدی نظری مهاجم شیرازی این تیم یکی از بازیکنان خوب فصل گذشته است که در این فصل هم می تواند به این تیم در رسیدن به نتیجه کمک کند.


مهاجم تیم فوتبال نساجی در ارتباط با شرایط این تیم گفت:« بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم و تیم خوبی داریم اما متاسفانه هنوز وضعیت مالکیت تیم مشخص نیست.»


او درباره شرایط خودش هم گفت:« خداراشکر شرایطم خیلی خوب است و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتم. از نظر تاکتیکی و بدنی در این مدت خیلی خوب کار کردیم  و شرایط مناسبی داریم.» او با تایید اینکه رضا مهاجری قصد دارد از او به عنوان بازیکن پشت مهاجم استفاده کند گفت:« آقای مهاجری قصد دارد من را پشت مهاجم بازی بدهد. من در دوران فوتبالم فقط یک سال پشت مهاجم بازی کردم و حالا شاید در این فصل اگر مربی بخواهد بار دیگر در این پست بازی کنم. من به شخصه خودم بازی در پست مهاجم را بیشتر دوست دارم اما باید ببینیم نظر مربی تیم چیست.»


مهاجم تیم نساجی با اشاره به تغییر سبک نساجی همچنین گفت:« از لحاظ تاکتیکی تیم ما خیلی نسبت به تیم آقای نکونام و آقای جلالی تفاوت دارد. الان می توانم بگویم تیم تاکتیکی تری هستیم ومن به این تیم خیلی امیدوارتر هستم.»


نظری با اشاره به جذب مهره های خوب و حفظ بازیکنان کلیدی فصل قبل در خط حمله گفت:« ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم. محمد قاضی یک مهاجم با تجربه است که خیلی می تواند به ما کمک کند. محمد عباس زاده هم مهاجم خیلی خوبی است و برای این تیم خیلی زحمت کشیده است. ما در خط حمله رحمان جعفری جوان را داریم و خود من هم هستم که شاید در پست پشت مهاجم بازی کنم.»


او که فصل قبل لقب بهترین بازیکن تعویضی لیگ برتر را به دست آورد در این رابطه گفت:« خداراشاکر هستم که با تعداد بازی های کمی که داشتم آمارم خوب بود.امسال تلاش می کنم گل های بیشتری بزنم و پاس گل های بیشتری بدهم تا برای تیمم مثمرثمرتر باشم.»


محمدمهدی نظری در پایان درباره شرایط این باشگاه گفت:« ما اما شرایط خیلی سختی داریم و از نظر زمین تمرین ، لباس و خیلی مسایل مشکل داریم. خیلی از تیم ها پرداختی هم داشتند اما ما هیچ پرداختی نداشتیم و می توانم بگویم اوضاعمان از این نظر واقعا خراب است و امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات تمام شود تا روی شرایط تیم تاثیر منفی نگذارد.»

دیدگاه‌ها