کد خبر : 1625319 | 30 تیر 1398 ساعت 17:30 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک ستاره دیگر رئال در لیست مغضوبین زیدان

ماریانو دیاز را نیز همچون گرت بیل باید به لیست مغضوبین زین الدین زیدان اضافه کرد.

یک ستاره دیگر رئال در لیست مغضوبین زیدان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید بامداد امروز در هوستون آمریکا به مصاف بایرن مونیخ رفت و 3-1 مغلوب شد. در این بازی زیدان به گرت بیل میدان نداد و او را روانه سکوها کرد. زیزو در هر نیمه یک تیم متفاوت را به زمین فرستاد و در هیچکدام شان ماریانو دیاز حضور نداشت.

در نیمه دوم او تقریبا به تمام بازیکنان جوان تیمش میدان داد ولی ماریانو شانس حضور در میدان را پیدا نکرد تا مشخص شود زیزو به او هم اعتقاد ندارد.

 

 

1420865

 

 

زیدان پس از بازگشت غیرمنتظره اش در ماه مارس نیز نشان داده بود که به ماریانو اعتقاد ندارد و به وی بسیار کم میدان می داد امااو بارها از تمایلش برای ماندن صحبت کرده است. شرایط او مشابه بیل است و با وجود مخالفت زیدان، قصد ماندن دارد.

 

زیدان در پایان بازی و در مورد بیل به خبرنگاران گفت که هر چه زودتر برود، به نفع خودش و باشگاه است و احتمالا موضعی مشابه در مورد ماریانو هم دارد. او در فصل 17-2016 با صلاحدید زیدان به تیم اول رئال راه یافت و علی رغم بازی های اندکی که در میدان بود، خوش درخشید و تابستان 2017 راهی لیون شد. درخشش او در لیون باعث شد به رئال برگردد اما در یک سال گذشته به وضوح از روزهای خوبش فاصله گرفته است. به نظر، ماریانو حالا باید به دنبال یک تیم دیگر برای خود باشد.

 

 

1337801

 

دیدگاه‌ها