کد خبر : 1625436 | 31 تیر 1398 ساعت 12:30 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال برای انتقال پل پوگبا عجله ندارد

آ اس می‌گوید رئال مادرید معتقد است انتقال پل پوگبا به این باشگاه حتی بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی انگلیس هم ممکن است.

رئال برای انتقال پل پوگبا عجله ندارد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد رئال مادرید که عزم خود را  برای جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد جزم کرده، با وجود اعلام یونایتد مبنی بر اینکه بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس، که زودتر از لالیگا بسته خواهد شد، بازیکنی نخواهد فروخت، با اینحال رئال مادرید معتقد است حتی بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس هم انتقال پوگبا به مادرید ممکن خواهد بود.

 

1421033

 

آ اس می‌گوید برای کسب آخرین اخبار درباره پرونده پل پوگبا با یکی از مشاوران او تماس گرفته است. این مشاور پوگبا به آ اس گفت:" همانقدر که احتمال دارد پل پوگبا به رئال مادرید منتقل شود، به همان اندازه ممکن است این انتقال انجام نشود. ما فعلا روی این موضوع کار می‌کنیم و قصد داریم آرامش‌مان را حفظ کنیم".

 

پیش از این گفته می‌شد انتقال پوگبا به رئال باید حداکثر تا ساعت 18 روز 8 آگوست قطعی شده و امضاهای لازم از سوی دو باشگاه انجام شود. منچستریونایتد نگران دیر انجام شدن انتقال پوگبا است چرا که شیاطین سرخ بعد از این تاریخ دیگر نمی‌توانند برای جایگزین کردن ستاره فرانسوی‌شان بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند.

 

اما آ اس می‌گوید با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات لالیگا دیرتر بسته می‌شود رئال معتقد است پس از 8 آگوست هم برای جذب پوگبا زمان دارد.

 

این روزنامه اسپانیایی از قول مشاور پوگبا که به نامش اشاره نشده این موضع رئال را تایید می‌کند. مشاور پوگبا به این روزنامه اسپانیایی گفت:" این پرونده ممکن است تا آخر آگوست طول بکشد. چرا که نه، این احتمال وجود دارد".

 

دیدگاه‌ها