کد خبر : 1625513 | 31 تیر 1398 ساعت 17:39 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتح الله زاده: ما هم تحریم بودیم

انتقادات ادامه دار مدیرعامل سابق استقلال

مدیرعامل اسبق استقلال می گوید باشگاه می توانست پرونده پروپئیچ را زودتر به نتیجه برساند.

انتقادات ادامه دار مدیرعامل سابق استقلال

علی فتح الله زاده در مورد بسته شدن پرونده پروپئیچ به "ورزش سه" گفت: ببینید خودتان می دانید که باید همه چیز را در نظر بگیریم. ما نمی خواهیم تلاش کسی را نادیده بگیریم و دوستان توانستند رایزنی کنند که این ارزش دارد و به قول سعادتمند کار از دقیقه 90 گذشت و به دقیقه 100 رسیده بود.

 

او ادامه داد: یک عده طاقت انتقاد را ندارند و حرف می زنیم می شویم دشمن.  اگر یادتان باشد من چیزی را گفتم که امروز سعادتمند گفت، روزی که آمدم بدهی پرسپولیس دو برابر استقلال بود ولی الان بدهی ما شده است دوبرابر رقیب.  ما هم در زمان خودمان از AFC پول می گرفتیم، با نامه هم نه فقط با یک تلفن. همان زمان هم ما تحریم بودیم و پول را نمی دادند. همین دو ساله پیش زمان افتخاری مگر تحریم نبودیم؟ ایشان چطوری پول گرفتند. به خاطر  پرداخت پول پروپئیچ  پاتوسی را از دست دادیم، پس این اتفاق نمی تواند یک دستاورد بزرگ باشد.


مدیرعامل سابق استقلال در مورد استعفای علی خطیر گفت: استعفا کردن خوب نیست و باید ایشان پای کار بمانند. پول پروپئیچ در شرایطی پرداخت شد که  صیادمنش رو فروخته بودیم، تیام  را فروخته بودیم و پولش را گرفتیم،  پول فیفا را گرفتیم و  وزارت ورزش هم به ما پول داد. پاتوسی با 100 هزار دلار به استقلال آمد و قیمتش شد یک میلیون دلار، سوال من این است سهم استقلال چه شد؟ دوستانی که ادعای دکترای قرارداد بستن دارند در این باره جواب بدهند.  ما که آماتور بودیم قراردادهایمان را ببینید، به بازیکن می گفتیم اگر سال اول رفتی 50 درصد، سال دوم 30 درصد و سال سوم  20 درصد باید به باشگاه بدهی.

 

فتح الله زاده در پایان گفت:  من یک زمانی کمک فکری به پرسپولیس می دادم و از آنها کمک فکری می گرفتم. در تیم فعلی مدیریتی استقلال دشمن فرضی درست می کنند و همه اش می نالند. یک آقایی آمده می گوید بازیکن خوب دارد، از او بازیکن بگیرید اما نفع استقلال را هم در نظر داشته باشید، حرف من این است و این مسائل شبهه برانگیز است.

دیدگاه‌ها