کد خبر : 1625519 | 31 تیر 1398 ساعت 18:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهره مخوف علی منصور با شاگردان جوانش

مدعی چراغ خاموش لیگ از کنار زاینده‌رود می‌آید

جدایی سه بازیکن تاثیرگذار نیز در روند رو به رشد ذوب‌آهن هیچ اختلالی ایجاد نکرده است. علی منصور با جوانان و البته ستاره‌های سربازش جدیدترین مدعی لیگ برتر نام دارد.

مدعی چراغ خاموش لیگ از کنار زاینده‌رود می‌آید

به گزارش "ورزش ‌سه"، انگار عادت کرده بودیم که در این چند سال اخیر ذوب آهن را سرحال و جزو تیم‌های بالای جدولی ببینیم. مسئله ای که در ابتدای لیگ هجدهم و پس از رفتن امیر قلعه نویی به سپاهان و آمدن امید نمازی زیر سوال رفت و نتایج ضعیف سبزپوشان دیار زاینده رود را در رده‌های پایینی جدول قرار داد. همین امر باعث رفتن دستیار سابق کی‌روش و آمدن دیگر دستیار او یعنی علیرضا منصوریان شد. مربی‌ای که بعد از استقلال سکوت عجیبی داشت و با رفتن به اصفهان دوباره کار خود را استارت زد.

 

این تیم با کادر فنی جدید نتایج بد اول فصل و هم‌چنین نتایج دور از انتظار با نفرات جدید را با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فراموش کرد. سپس این تیم با کسب نتایج خوب به نیمه بالای جدول رسید و در نتیجه حضور در مرحله حذفی آسیا به عنوان تنها نماینده ایران پایان خوشی برای خود فراهم کرد.

 

همین امر باعث شد تا شرط اول منصوریان برای شروع لیگ نوزدهم حفظ تمامی نفرات تیم و در ادامه اضافه شدن یک یا دو بازیکن برای حضور موفق در آسیا باشد. مسئله که از همان ابتدا با جدایی رشید مظاهری و سیدمحمدرضا حسینی زیر سوال رفت و عدم تمدید با اوساگونا، سرمربی ذوبی‌ها را به واکنش جدی واداشت. همین امر باعث ساخت ذوب‌ آهن جدید و جذاب فعلی برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نوزدهم شد.

 

*خط دروازه، نبود رشید احساس نمی‌شود!
پس از جدایی رشید مظاهری و رفتن او به تراکتور، شایعات زیادی حول محور حضور سیدحسین حسینی در ذوب‌آهن مطرح شد. موردی که در همان ابتدا تکذیب شد تا محمدباقر صادقی به گلر مورد اعتماد و شماره یک منصوریان تبدیل شود. بعد از این اتفاق مدیران باشگاه به دنبال بازیکن کم نوسان دیگر برای این پست رفتند و در نهایت یوسف بهزادی، دروازه‌بان فصل گذشته پدیده را به لیست اضافه کردند. دیگر سنگربان این تیم نیز معراج اسماعیلی است، دروازه‌بان اصلی تیم ملی امید که حالا باید برای حضور در ترکیب اصلی با دو رقیب قدرتمند خود رقابت جذابی داشته باشد.

 

*فراغ بال منصوریان در خط دفاع با حضور دکل نیجریه‌ای!
علیرضا منصوریان در حال حاضر حضور چهار مدافع مرکزی سرحال را در تیم خود تجربه می‌کند. وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی و هادی محمدی از سال گذشته قرارداد خود با ذوب‌ آهن را تمدید کردند و بوی باکر نیجریه‌ای از تیم القادسیه کویت به عنوان اولین خرید خارجی در بازار تابستانی به اصفهان آمد. کادر فنی در سمت راست دفاعی، میلاد فخرالدینی و کاظمی را در اختیار دارد و حمید ملکی، مسعود ابراهیم زاده و آقاجانی در دفاع چپ مهره منصوریان خواهند بود. نیما طاهری جوان نیز بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به لیست باز می‌گردد.

 

*ترافیک جدید در خط هافبک با حضور سربازان پر حرف و حدیث
در پست هافبک دفاعی بیشترین دغدغه برای منصوریان وجود دارد. زیرا سه بازیکن آماده و نامدار برای گذاشتن در ترکیب دارد. زبیر نیک نفس، حمید بوحمدان و مهدی مهدی پور سه بازیکنی هستند که در این ناحیه به کار گرفته می‌شوند. در سمت راست نیز دانیال اسماعیلی فر و رضا حبیب زاده حضور دارند که نقطه قوت آن‌ها خواهند شد. قاسم حدادی فر، علیرضا چراغعلی، مجتبی حقدوست، محمد مشایخ، رضا رحیمی و قادری جوان گزینه حضور در میانه خط هافبک هستند و در سمت چپ بازیکنانی مثل محمدرضا عباسی، احسان پهلوان و مهران درخشان مهر حضور دارند که خط هافبک پر قدرت و جوان را برای ذوبی‌ها فراهم کرده است.

 

*نوک پیکانی که با حضور خلعتبری پرستاره می‌شود
بعد از جدایی اوساگونا از ذوب آهن، مدیران باشگاه قرارداد ارسلان مطهری را تمدید کردند تا خیال منصوریان تا حدی راحت شود. آن‌ها هفته گذشته نیز کریستانوس نیجریه‌ای که سابقه بازی در مورسیا و هامبورگ را دارد به خدمت گرفتند تا پس از بازگشت محمدرضا خلعتبری خط حمله خوبی در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. ناحیه از زمین که بازیکنان جوانی مثل علیرضا منظمی و دیگر جوانان مستعد را در برمی‌گیرد و ترکیبی از جوانان و بازیکنان با تجربه را در اختیار سرمربی جذاب این تیم قرار داده و آن‌ها آماده موفقیت در لیگ نوزدهم و مسابقات آسیایی می‌کند.

دیدگاه‌ها