کد خبر : 1625525 | 31 تیر 1398 ساعت 18:44 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز شلوغ دبیر در آغاز راه مدیریت فدراسیون کشتی

رییس جدید با بنا و غلام محمدی ملاقات کرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، پس از معارفه خود که صبح امروز برگزار شد، چندین برنامه از جمله دیدار با سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان و حضور در خانه های کشتی را در دستور کار خود قرار داد.

رییس جدید با بنا و غلام محمدی ملاقات کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر پس از جلسه معارفه با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان در خانه کشتی محمد بناء از نزدیک شاهد تمرینات آن ها برای حضور در رقابت های جهانی استونی بود و گفت و گویی را با کادر فنی این تیم ها انجام داد و درجریان برنامه های آن ها قرار گرفت.


رئیس فدراسیون کشتی پس از حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جلسه ای را با محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان برگزار کرد و برنامه های آتی این تیم ها برای حضور در رقابت های آتی از جمله رقابت های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک و نحوه حمایت فدراسیون کشتی از این تیم ها بررسی شد.


علیرضا دبیر همچنین با حضور در خانه های کشتی عبداله موحد و محمد بنا از امکانات کمپ های تیم های ملی بازدید کرد و در جریان کمبودها و مسائل مربوط به آماده سازی کشتی گیران قرار گرفت.

 

1421120


وی پس از حضور در خانه های کشتی در تمامی واحد های فدراسیون کشتی حضور یافت و با مسئولان کمیته ها و  پرسنل فدراسیون، دیدار کرد. در این بازدید گزارش هایی از روند اجرای برنامه های جاری به رئیس فدراسیون کشتی ارائه شد تا رییس فدراسیون از نزدیک شاهد روند اجرایی کمیته های فدراسیون باشد.


حضور در واحد مالی و ذیحسابی فدراسیون کشتی و بررسی مسائل مالی از دیگر برنامه های کاری علیرضا دبیر در روز نخست حضورش در فدراسیون کشتی بود، دبیر در این جلسه از وضعیت مالی و بدهی های فدراسیون مطلع شد.

 

 

1421121


رئیس فدراسیون کشتی در پایان نیز با حضور در خانه کشتی محمد بناء از نزدیک شاهد تمرینات تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان بود و در این بازدید محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز حضور داشتند.

 

دیدگاه‌ها