کد خبر : 1625607 | 01 مرداد 1398 ساعت 01:27 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

این ضربه عمدی بود

محرومیت احتمالی زلاتان برای شکستن گیجگاه حریف!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره لس آنجلس گلکسی در دیدار دربی مقابل لس آنجلس اف سی هت تریک کرد اما اکنون ممکن است به دلیل مصدوم کردن حریف، با محرومیت مواجه شود.

محرومیت احتمالی زلاتان برای شکستن گیجگاه حریف!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که پیش از این دیدار حسابی برای تیم حریف کری خوانده بود، با زدن سه گل در این دیدار کمک کرد تا گلکسی فاصله اش با نزدیک تیم در صدر جدول کنفرانس غرب ام ال اس را به 9 امتیاز افزایش بدهد.

اما ضربه ای که او که با آرنج در نیمه دوم به محمد ال منیر، ستاره لیبیایی حریف زد و باعث مصدومیت شدید او شد، می تواند تبعات سنگینی برای او داشته باشد.

 

1421176

 

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره لس آنجلس گلکسی

تصاویر تلویزیونی نشان داده که او دو بار موقعیت المنیر را نسبت به خودش سنجید و سپس با آرنج ضربه ای تعمدی به گیجگاه او زد که باعث مصدومیت شدید او شد. این اتفاق چند دقیقه بعد از آن رخ داد که داور خطای المنیر روی جو کورونا، هافبک گلکسی، را بدون جریمه باقی گذاشت.

در پایان بازی، نیمکت نشینان لس آنجلس اف سی به سوی زلاتان حمله ور شدند و این به درگیری لفظی شدید این ستاره سوئدی با مربی دروازه بان های حریف منجر شد.

 

1421174

 

اکنون کمیته انضباطی ام ال اس در حال بررسی این اتفاق است و با توجه به اینکه زلاتان در گذشته نیز چنین خطاهایی مرتکب شده بود، احتمالا با محرومیت مواجه خواهد شد.او چند ماه قبل به دلیل ضربه زدن تعمدی به شان جانسون، دروازه بان نیویورک سیتی،  با محرومیت دو جلسه ای مواجه شده بود.

دیدگاه‌ها