کد خبر : 1625651 | 01 مرداد 1398 ساعت 11:53 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

‎دوست دارم در تیم ملی کنار بیرانوند باشم

‎گوهری: از ویلموتس ممنونم، روسفیدش می‌کنم

‎دروازه بان ملی پوش سایپا ابراز امیدواری کرد در اردوهای بعدی تیم ملی نیز حاضر باشد و بتواند نظر مارک ویلموتس را جلب کند.

‎گوهری: از ویلموتس ممنونم، روسفیدش می‌کنم

احمد گوهری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: بسیار خوشحالم که توانستم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم و در اردوی گذشته حضور داشته باشم. جو خیلی خوبی در این اردو حاکم بود و همه بچه ها که اکثرا به تیم ملی دعوت شده بودند، انگیزه زیادی داشتند. شرایط خوبی بود و امیدوارم بتوانم در اردوهای بعدی نیز حاضر باشم.


‎وی ادامه داد: من سال گذشته در پارس جنوبی تلاش زیادی کردم و بازی های خوبی نیز انجام دادم. جا دارد از کادرفنی پارسال پارس جنوبی به خصوص آقایان   اینانلو تشکر کنم که کمک زیادی به من کردند تا بتوانم پیشرفت کنم. حالا که به تیم ملی دعوت شده ام تلاش می کنم تا آقای ویلموتس را در لیگ برتر روسفید کنم. از ایشان ممنونم و شک نکنید در لیگ نوزدهم نیز برای سایپا تمام توانم را می گذارم تا بتوانم در اردوهای بعدی تیم ملی نیز حضور داشته باشم.


‎گوهری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند در اردوهای بعدی نیز حضور داشته باشد و با دروازه‌بان‌هایی مثل بیرانوند رقابت کند، تاکید کرد: من با بیرانوند در نفت تهران هم بازی بودم و خصوصیات او را می‌شناسم. او واقعا دروازه‌بان خوبی است و دوست دارم در تیم ملی با او رقابت کنم. قطعا همه تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی تیم ملی برای اردوی بعدی نیز حاضر باشم و بازهم نظر ویلموتس را جلب کنم. فکر می کنم کادرفنی تیم ملی از عملکردم راضی بودند. من شرایط بدنی خوبی دارم و فکر می کنم تا شروع فصل جدید هم شرایطم بهتر خواهد شد و می توانم در آینده نیز پیراهن تیم ملی را برتن کنم.


‎وی درباره وضعیت سایپا برای لیگ نوزدهم تاکید کرد: شرایط خیلی خوبی داریم. تیم ما بسیار جوان است اما نفرات باکیفیتی در اختیار داریم. از این رو آقای صادقی و همکارانش در کادرفنی نیز حساسیت های کار را می‌دانند وفکر می‌کنم مجموعه خوبی دور هم جمع شده تا بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. بی تردید امسال می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌توانیم نتایج خوبی درلیگ برتر به دست آوریم.

دیدگاه‌ها