کد خبر : 1625735 | 01 مرداد 1398 ساعت 18:12 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم جدید شده و نیاز به زمان داریم

غلامپور: کار کردن با استراماچونی لذت بخش است

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

غلامپور: کار کردن با استراماچونی لذت بخش است

به گزارش ورزش سه، بهزاد غلامپور در باره شرایط استقلال به سایت رسمی باشگاه گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم. تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد تیم و کادرفنی جدید شده اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.


او در ادامه درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود: استراماچونی و دیگر دستیاران واقعا کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می دهد و برنامه ریزی حرف اول را می زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می رود.


مربی دروازه بان های استقلال درباره شرایط دروازه بان های تیم، عنوان کرد: دروازه بان های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می رویم. حسینی دروازه بان خوب و ملی پوش ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.


غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پئیچ کروات، بیان کرد: واقعا کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و وگرنه کار سخت می شد و مطمئنا نمی توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریت باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.


او در پایان گفت: تمام تلاش و زحمت های خود را برای هواداران انجام می دهیم. هیچ مربی ای نمی گوید تیم من قهرمان می شود و هیچ کس نمی تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها