کد خبر : 1625756 | 01 مرداد 1398 ساعت 20:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سید احمد موسوی:

می‌خواهیم با تراکتور قهرمانی را جشن بگیریم

مدافع راست تراکتور مدعی شد با تمرینات مناسبی که در ترکیه پشت سر گذاشته‌اند امیدوار به کسب نتایج درخشان در فصل جدید خواهند بود.

می‌خواهیم با تراکتور قهرمانی را جشن بگیریم

به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از سایت رسمی تراکتور، سیداحمد موسوی که بعد از درخشش در فصل گذشته در ترکیب ماشین سازی به جمع سرخ‌ها اضافه شد، در این فصل امیدوار است در کنار هواداران تیمش به نتیجه مناسبی دست یابند.


مدافع باتکنیک تراکتور درباره اردوی 14 روزه سرخپوشان در ترکیه می‌گوید: در این مدت، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و برای هدفی که داشتیم باید تلاش می کردیم که امیدوارم بتوانیم با شروع مسابقات، جواب این زحمات را بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.


وی با اشاره به شرایط خوب تراکتور گفت: امسال تیم خوبی داریم و نفرات با تجربه تری نسبت به سال گذشته در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری نسبت به فصل قبل بگیریم.


موسوی درباره حضور مصطفی دنیزلی روی نیمکت مربیگری این تیم در فصل جدید گفت: آقای دنیزلی نیاز به تعریف من ندارد و سابقه و تجربه کافی در این عرصه دارد و امیدوارم بتوانیم با هدایت ایشان، به موفقیت برسیم.


مدافع راست تراکتور که در این فصل یکی از امیدهای این تیم برای درخشش در ترکیب سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شود با اشاره به انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای کسب موفقیت گفت: امسال تلاش می کنیم با نتایجی که می گیریم، بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و قهرمانی ای که لیاقتش را دارند، تقدیم آن ها کنیم.

دیدگاه‌ها