کد خبر : 1625861 | 02 مرداد 1398 ساعت 11:00 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای رئال؛ آسنسیو فصل را از دست داد؟

مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید در جریان دیدار تیمش مقابل آرسنال در نیمه دوم با برانکارد از زمین بیرون برده شد تا رئال را نگران مصدومیت احتمالی‌اش کند.

خبر بد برای رئال؛ آسنسیو فصل را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید در جریان دیدار این تیم مقابل آرسنال در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ، در نیمه دوم بازی بعد از خطای سختی که رویش انجام شد توسط برانکارد از زمین بیرون برده شد تا رئال مادرید را نگران مصدومیت احتمالی‌اش کند.

 

1421472

 

آسنسیو، هافبک تهاجمی رئال در دقیقه 60 مسابقه در یک صحنه که با پیر امریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال درگیر شده ظاهراً در جریان این درگیری پایش در زمین چمن فرو رفت و باعث شد او به زمین افتاده و در حالی که مشخص بود درد شدیدی را تحمل می‌کند زانوی چپش را به دست بگیرد.

 

تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که آسنسیو از شدت درد دستهایش را به زمین چمن می‌کوبد. درحالیکه کادر پزشکی وارد زمین شده و آسنسیو را بیرون می‌بردند او صورت خود را با دستهایش پوشانده بود تا احساساتش در معرض دید بیننده‌های تلویزیونی قرار نگیرد.

 

1421473

 

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی تایید کرد که آسیب دیدگی او ممکن است جدی باشد. زیدان به خبرنگاران گفت:" وضعیت او نگران‌کننده است. امیدوارم مشکلی پیش نیاید ولی آسنسیو فورا به بیمارستان منتقل شده است تا وضعیتش به دقت بررسی شود. ظاهر او که بد به نظر می‌رسید".

 

اولین معاینات پزشکی توسط تیم پزشکی رئال در رختکن روی آسنسیو انجام شد و اولین گزارشها نشان می‌دهد که یکی از رباط‌های زانوی او دچار پارگی شده هر چند رئال هنوز در این باره خبری رسمی منتشر نکرده است.

 

1421501

 

به محض پیروزی رئال در ضربات پنالتی، آسنسیو سوار بر آمبولانس استادیوم فدکس فیلد را به مقصد بیمارستان ترک کرد تا معاینات دقیق‌تر روی او انجام شود.

 

انتظار می‌رود آسنسیو بخش مهمی از فصل آینده یا شاید تمام آن را از دست بدهد و حالا این سوال مطرح است که آیا این مصدومیت آسنسیو باعث می‌شود مدیران رئال و کادر فنی این تیم در برنامه خود برای واگذاری دنی سبایوس و گرت بیل تجدید نظر کنند؟

 

 

 

دیدگاه‌ها