کد خبر : 1625906 | 02 مرداد 1398 ساعت 13:31 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتهامات را نمی‌پذیرم، این رای بی‌اعتبار است

واکنش تند تایمازوف: مدالهایم را پس نمی‌دهم!

آرتور تایمازوف در مورد تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای گرفتن مدال طلای المپیک 2012 لندن از او تقاضای تجدیدنظر خواهد کرد.

واکنش تند تایمازوف: مدالهایم را پس نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته بین‌المللی المپیک دیروز اعلام کرد بر اساس قوانین ضد دوپینگ، مدال طلای دسته 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از آرتور تایمازوف، کشتی‌گیر ازبکستانی پس گرفته شده است. اما تایمازوف می‌گوید در مورد این تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک تقاضای تجدیدنظر خواهد کرد.

 

1421505

 

تایمازوف در یک پست اینستاگرامی در این باره نوشت:" بعد از حذف من از المپیک 2008 بررسی نمونه‌های دوپینگ من در المپیک 2012 از سوی کمیته بین‌المللی المپیک چیزی بود که انتظارش را داشتم و از این بابت تعجب نکردم. از نتیجه هم همینطور. اما تاسف خودم را از این تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک اعلام می‌کنم. من اتهامات را نمی‌پذیرم. تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک انگیزه سیاسی دارد و غیرمنطقی است. من بررسی‌های کمیته بین‌المللی المپیک را قبول ندارم چرا که این بررسی‌ها شفاف نیست. من در مورد این تصمیم تقاضای تجدیدنظر خواهم کرد".

 

1421506

 

تایمازوف در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت:" می‌خواهم به کارشناسان IOC و کسانی که از این تصمیم خوشحال هستند یادآوری کنم که من در عمر ورزشی خودم سه بار در بالاترین سطح المپیک با این مسائل روبرو شده‌ام و از پیچ و خم آن به خوبی آگاهم. دوم اینکه وقتی کارگر یک شرکت نظافت تصادفا سی هزار نمونه دوپینگ را می‌شکند و از بین می‌برد جدی گرفتن کار WADA در این مورد غیرممکن است. فعالیت‌های این آژانس و تصمیماتی که توسط آن اتخاذ می‌شود خیلی وقت است که بی‌اعتبار شده است".

 

1421504

 

تایمازوف در ادامه پست اعتراضی خود نوشت:" من امروز همچنان حمایت هوادارانم را احساس می‌کنم و هیچکس نمی‌تواند این حس را از من بگیرد. من به خودم ثابت کرده‌ام که می‌توانم سه بار قهرمان المپیک شوم و به هدفم رسیده‌ام. همه مدالهای من پیش من می‌ماند. به IOC توصیه می‌کنم مدالهای المپیک 2020 توکیو را 10 سال بعد، و بعد از بررسی نمونه‌های دوپینگ‌شان توزیع کنند. به ورزشکاران هم توصیه می‌کنم تا ده سال بعد خودشان را قهرمان المپیک تصور نکنند".

 

دیدگاه‌ها