کد خبر : 1625935 | 02 مرداد 1398 ساعت 15:25 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم

بلبلی: بد اخلاق نه، استراماچونی جدی است

مهاجم جوان استقلال می گوید سرمربی این تیم اصلا چهره بد اخلاقی نیست.

بلبلی: بد اخلاق نه، استراماچونی جدی است

به گزارش ورزش سه ، محمد بلبلی از جمله جوانانی بود که با درخشش در لیگ هجدهم توانست به پیراهن استقلال برسد. این بازیکن جوان در باره روند پیشرفت خود در فوتبال ایران و رسیدن به پیراهن استقلال به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت : یک جمله معروفی است که درباره صرف کردن فعل خواستن مطرح می شود و من می خواستم فعل خواستن را صرف کنم و در این مسیر تلاش می کنم. به استقلال رسیدم که آرزوی من بود اما آرزوهای زیادی دارم. از تیم های دیگری پیشنهاد داشتم اما استقلالی شدم و خدا کمک کرد تا در این تیم حضور داشته باشم.

 

این بازیکن جوان درباره وضعیت تمرینی تیم و شرایط آبی پوشان بیان کرد: همه تیم در شرایط خوبی هستند. فشار تمرینات خیلی بالا بود و در کنار این فشار، شور و نشاط هم در تمرینات داشتیم. تمرینات کادرفنی بسیار متنوع بود و همه بازیکنان از این موضوع راضی هستند. تمرینات به شکلی است که بازیکنان از حضور در تمرین و سختی های آن لذت می برند.

 

بلبلی در ادامه درباره تجربه کار کردن با استراماچونی اضافه کرد: اولین تجربه من است که با یک مربی خارجی کار می کنم. ایشان از لحاظ فنی کاملا تیم را رصد می کند و واقعا قوی و متفاوت هستند. از نظر اخلاقی بسیار خوب هستند؛ او اصلا بد اخلاق نیست و کاملا جدی است و به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند.

 

مهاجم جوان استقلال درباره رقابت در خط حمله آبی پوشان گفت: رقابت همیشه در همه پست ها است. رقابت در تیم های بزرگ کاملا بیشتر است و این موضوع به من کمک می کند و مطمئنا باعث پیشرفت من می شود. اول برای باشگاه و سپس برای خودم این رقابت مفید خواهد بود.


او در پایان درباره خواست هواداران برای جنگیدن استقلال از هفته اول برای قهرمانی، عنوان کرد: تیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند. تمام تلاش خود را انجام می دهیم و از هفته اول با تمام قدرت و توان وارد مسابقات می شویم و قطعا از بازی اول به حمایت پرشور هواداران نیاز داریم.

دیدگاه‌ها