کد خبر : 1625938 | 02 مرداد 1398 ساعت 15:38 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحال می شوم اگر این اتفاق بیافتد؛

رزاق پور: رفتنم به استقلال وابسته به نظر باشگاه است

مدافع چپ باشگاه پیکان و تیم امید کشور از تمایلش برای حضور در استقلال تهران می گوید.

رزاق پور: رفتنم به استقلال وابسته به نظر باشگاه است

ابوالفضل رزاق پور که این روزها مورد توجه استقلال تهران قرار گرفته در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با آخرین شرایط تیم فوتبال پیکان می گوید: ما از اول هفته بروجرد هستیم. اردوی بسیار خوبی در این شهر برگزار کرده ایم و هر روز دو نوبت تمرین داشته ایم. فردا هم یک بازی دوستانه داریم و سپس به تهران برمی گردیم.


سوال بعدی از رزاق پور در رابطه با پیشنهادی بود که از باشگاه استقلال برای حضور در این تیم دریافت کرده است. مدافع چپ باشگاه پیکان و تیم ملی در واکنش به این سوال بیان کرد: خب من در حال حاضر بازیکن پیکان هستم ولی خوشحال می شوم این اتفاق بیافتد. به هر حال هر بازیکنی دوست دارد، در تیم های بزرگ بازی کند. من همه چیز را به باشگاه پیکان سپرده ام تا مدیرعامل و آقای فرکی تصمیم بگیرند. در حال حاضر قرارداد دارم و به قراردادم پایبندم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.


سرپرست باشگاه پیکان اعلام کرده که نظر آقای فرکی برای انتقال شما به استقلال منفی است. رزاق پور در این زمینه و اینکه آیا صحبتی با سرمربی تیم در این مورد داشته، گفت: من خودم با آقای فرکی صحبت نکردم، ولی تا جایی که من شناخت دارم، باشگاه پیکان به بازیکنانی در شرایط من که جوان هستند و ملی پوش، کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیریم. تصمیم را بر عهده باشگاه گذاشته ام و آقای فرکی و آقای شیعی. فعلا تمام تمرکزم روی باشگاه پیکان و تیم ملی است و امیدوارم اتفاقات خوبی بیافتد.


رزاق پور در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیم امید با حضور فرهاد مجیدی بیان کرد: خب در تیم امید از وقتی آقای مجیدی آمده، شرایط فرق کرده و بچه ها انگیزه زیادی دارند. آقای مجیدی انرژی زیادی دارند. ما خیلی برای صعود به المپیک امیدوار هستیم ولی قولی در این زمینه نمی دهیم. تلاشمان را می کنیم و باید بیشتر کار کنیم. واقعا باید با آمادگی خوبی وارد مسابقات شویم، چون رقیبان ما اردوهای خوبی برگزار می‌کنند. فیفادی های تیم امید همزمان با تیم بزرگسالان است و به نظرم برای آماده سازی بهتر، باید حمایت های بیشتری هم وجود داشته باشد. من خودم که یکی از قدیمی های تیم هستم، در کنار تمام بازیکنان تمام تلاشمان برای حضور در المپیک خواهیم کرد.


در زمان آقای کرانچار در پست هافبک دفاعی بازی می کردی. فرهاد مجیدی بیشتر در چه پستی از تو استفاده می کند و خودت بیشتر در چه پستی راحت تری. رزاق پور در پاسخ به این سوال افزود: من در زمان آقای کرانچار به جز یک بازی دوستانه، تمام بازی ها را در پست هافبک دفاعی بازی کردم. در این پست هم آقای کرانچار و هم آقای استیلی خیلی از من راضی بودند. در زمان آقای مجیدی اما بیشتر در دفاع چپ بازی می کنم و به نظر خودم در این پست بهتر بازی می کنم. به هر حال اما در تیم ملی هر جا لازم باشد، بازی می کنم ولی پست اصلی من دفاع چپ است. با این وجود می توانم در پست هافبک چپ هم بازی می کنم.


سوال بعدی از رزاق پور در مورد ضربات ایستگاهی اش بود که یکی از نقاط قوت او به شمار می رود. او در پاسخ به این سوال بیان کرد: من از بچگی روی ضربات ایستگاهی تمرینات زیادی داشتم. الان هم در اوقات بیکاری اختصاصی این کار را می کنم. در تیم ملی روی این مسئله به من خیلی اعتقاد داشتند و ضربات را به من می دادند. خدا را شکر چند پاس هم دادم. در بازی اخیر تیم امید با تیم بزرگسالان هم خدا را شکر نفوذ خوبی کردم و توپی را گل کردم که شانسِ گل شدن کمی داشت.


در پایان رزاق پور حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: امیدوارم باشگاه پیکان، آقای فرکی و آقای شیعی کمک کنند اتفاق خوبی بیافتد. من تا روزی که در پیکان هستم تمام توانم را می گذارم. امیدوارم به آینده من هم توجه شود و اتفاقی بیافتد که هم به نفع من و هم پیکان باشد.

دیدگاه‌ها