کد خبر : 1626073 | 03 مرداد 1398 ساعت 12:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع ساری از گل به خودی دی‌لیخت: اشتباه‌، طبیعی است

ماتیس دی‌لیخت، ستاره تازه وارد یوونتوس در اولین بازی‌اش برای این تیم دروازه خودی را باز کرد ولی ساری، سرمربی یووه به دفاع از ستاره هلندی برخاست.

دفاع ساری از گل به خودی دی‌لیخت: اشتباه‌، طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ماتیس دی‌لیخت، ستاره گران‌قیمت و تازه وارد یوونتوس در اولین بازی خود با پیراهن این تیم، در مقابل اینتر، دروازه خودی را باز کرد اما مائوریتسیو ساری، سرمربی یووه به دفاع از دی‌لیخت برخاسته و می‌گوید ستاره هلندی مسئول نمایش ضعیف تیمش در نیمه اول این مسابقه نیست. ساری همچنین از درخشش بوفون در ضربات پنالتی این بازی ستایش کرد.

 

1414109

 

دی لیخت که برای اولین بار با پیراهن یوونتوس در یک بازی به صورت کامل به میدان رفته بود در دقیقه 10 ضربه کرنر ارسالی استفانو سنسی را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا اینتر 1-0 از یووه پیش بیفتد. در نیمه دوم اما کریستیانو رونالدو نتیجه را جبران کرد تا بازی در وقتهای قانونی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1421666

 

ساری با دفاع از مدافع هلندی تازه وارد یووه گفت:" ما می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. به خصوص وقتی در حال دفاع هستیم باید در پرس از زمین حریف برای پس گرفتن توپ به مراتب بهتر از این کار کنیم. باید در زمان دفاع به سمت جلو حرکت کرده و اجازه ندهیم بازیکنان حریف خودشان را به پشت سر ما برسانند. هیچکس به تنهایی مسئول بازی ما در نیمه اول این بازی نیست".

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" اشتباه کردن در این شرایط طبیعی است. تغییر ذهنیت برای تیم و بازیکنان مدتی طول می‌کشد. خود من امروز اشتباه کردم که بچه‌ها را 45 دقیقه تمرین دادم. در این گرما تمرین 45 دقیقه‌ای تاثیر منفی روی آنها گذاشته بود".

 

دیدگاه‌ها