کد خبر : 1626079 | 03 مرداد 1398 ساعت 12:40 | 905 بازدید | 0 دیدگاه

ده‌روسی فردا با بوکا جونیورز قرارداد می‌بندد

دانیله ده‌روسی، ستاره کهنه‌کار باشگاه رم که دیروز ایتالیا را به مقصد آرژانتین ترک کرده بود، به ادعای کوریره دلو اسپورت، فردا با بوکاجونیورز قرارداد امضا خواهد کرد.

ده‌روسی فردا با بوکا جونیورز قرارداد می‌بندد

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، ستاره کهنه‌کار باشگاه رم که یکی از اسطوره‌های این باشگاه محسوب می‌شود و هواداران رم او را یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های باشگاه می‌دانند اخیراً این باشگاه را ترک کرده بود. ده‌روسی دیروز ایتالیا را ترک کرد و در حالیکه اخبار زیادی درباره انتقال او به بوکا جونیورز مطرح بود راهی آرژانتین شد.

 

1421677

 

ده‌روسی که با پروازی از ایتالیا راهی آرژانتین شده بود ساعت 6:30 به وقت محلی در این کشور فرود آمد و با استقبال رسانه‌های این کشور همراه شد.

 

رسانه‌های آرژانتینی که در فرودگاه به استقبال ده‌روسی رفته بودند از قول او این خبر را منتشر کردند که ده‌روسی در بدو ورود به این کشور خطاب به خبرنگاران گفت احساس فوق‌العاده‌ای از سفر به آرژانتین دارد. این تنها جمله‌ای بوده که ده‌روسی در بدو ورود به آرژانتین به خبرنگاران گفت.

 

1421676

 

نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت امروز مدعی شد ده‌روسی فردا با مدیران بوکا جونیورز پای میز امضای قرارداد خواهد نشست و رسماً به این تیم خواهد پیوست. در مورد شرایط قرارداد ده‌روسی هنوز خبری منتشر نشده است.

 

دیدگاه‌ها