کد خبر : 1626092 | 03 مرداد 1398 ساعت 13:18 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه مربیگری ایران در نزدیکی های ریاض

رنار: مسیر بعدی من دور از آفریقا خواهد بود

چند روز بعد از استعفا از سمت سرمربیگری مراکش، مربی فرانسوی مدعی شد مسیر آینده مربیگری اش دور از قاره آفریقا خواهد بود.

رنار: مسیر بعدی من دور از آفریقا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"،هروه رنار یکی از نام هایی بود که تا قبل از انتصاب مارک ویلموتس به سرمربیگری تیم ملی در نزدیکی های نیمکت ایران برای جانشینی کارلوس کی روش قرار داشت. اما شرایط به نحوی رقم خورد که این مرد خوش چهره و خوش اندام فرانسوی به خاطر باقی ماندن قراردادش با شیرهای اطلس نتوانست هدایت ایران را در دست بگیرد.


ماندن در کازابلانکا چندان برای رنار خوب پیش نرفت چون در جام ملت های آفریقا وداع زودهنگام و تلخی با جام داشت تا بعد از این ناکامی فشارها برای اخراج او بیشتر از همیشه شود. مجادله چهار میلیون دلاری مرد فرانسوی با فدراسیون مراکش در نهایت با استعفای رسمی او به پایان رسید تا رنار به عنوان مرد آزاد با پیشنهادات زیادی روبرو شود.


یکی از این پیشنهادات به فدراسیون فوتبال عربستان سعودی برمی گشت به خصوص بعد از اقدامی که طی 24 ساعت گذشته انجام شد و مترجم همیشگی این فدراسیون در تیم های ملی به دلیل عدم تسلط به زبان فرانسه از سمت خود برکنار شد تا فرد جدیدی این سمت را در دست بگیرد. رسانه های سعودی با اشاره به این اتفاق از نزدیک شدن رنار به ریاض و عقد قرارداد با عربستان خبر دادند.


در این میان توئیت آخر مرد فرانسوی در ارتباط با آینده اش به گمانه زنی ها افزود به خصوص جایی که رنار نوشت:« در خصوص آینده کاری من شایعات زیادی رقم خورده است. باید بگویم پیشنهادات خوبی در دست دارم که تا هفته آینده در خصوص یکی از آنها به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. تنها می توانم بگویم مسیر مربیگری من در ادامه از قاره آفریقا خارج و به کشورها و چالش های دیگری معطوف خواهد  شد».

 

1421689

دیدگاه‌ها