کد خبر : 1626096 | 03 مرداد 1398 ساعت 13:50 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه کاریوسی دروازه‌بان دوم لیورپول(عکس)

گل بدی که سیمون مینیوله، دروازه‌بان دوم لیورپول در جریان تساوی این تیم مقابل اسپورتینگ لیسبون دریافت کرد شانس بازی او را در فصل آینده کاهش خواهد داد.

اشتباه کاریوسی دروازه‌بان دوم لیورپول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار لیورپول و اسپورتینگ لیسبون، که با تساوی 2-2 به پایان رسید گل بدی که سیمون مینیوله، دروازه‌بان دوم لیورپول روی اشتباهی مهلک دریافت کرد مسلماً بر تلاشهای او برای اثبات خودش به یورگن کلوپ تاثیر منفی خواهد گذاشت.

 

دو تیم لیورپول و اسپورتینگ لیسبون که در اردوهای پیش‌فصل خود در یک بازی به مصاف هم رفته بودند برای باز شدن قفل دروازه‌ها چندان منتظر نماندند. تنها چهار دقیقه از شروع بازی گذشته بود که سیمون مینیوله، سنگربان لیورپول با اشتباهی که یادآور اشتباهات دروازه‌بان سابق لیورپول، لوریس کاریوس بود، گل بدی از برونو فرناندس دریافت کرد تا نتیجه 1-0 به سود تیم پرتغالی شود.

 

1421697

 

این در حالی بود که کلوپ به این دروازه‌بان بلژیکی فرصت داده بود تا در آخرین بازی لیورپول در تور آمریکای این تیم، درون دروازه ایستاده و خود را به او ثابت کند.

 

فرناندس، زننده گل لیسبون که شایعات زیادی درباره انتقالش به منچستریونایتد مطرح است توپ را به شکلی نه چندان خطرناک به سمت دروازه لیورپول شوت کرد و به نظر می‌رسید مینیوله این توپ را به راحتی دریافت خواهد کرد.

 

1421696

 

ولی توپ درست مقابل او به زمین برخورد کرده، به دستهای او اصابت کرد و درون دروازه آرام گرفت. مینیوله 31ساله بعد از دریافت این گل درحالیکه دستهایش را به کمر زده و به زمین نگاه می‌کرد به نظر می‌رسید آرزو می‌کند ای کاش زمین دهان باز می‌کرد و او را می‌بلعید.

 

 

دیدگاه‌ها