کد خبر : 1626098 | 03 مرداد 1398 ساعت 13:27 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر در استراتژی باشگاه؛

مصدومیت ستاره رئال مادرید؛ مغضوبین می مانند؟ (عکس)

با مصدومیت مارکو آسنسیو ممکن است تغییراتی در تابستان رئال مادرید ایجاد شود.

مصدومیت ستاره رئال مادرید؛ مغضوبین می مانند؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر ممکن برای یک سرمربی در حین بازی های دوستانه مصدومیت طولانی مدت یکی از بازیکنانش است و این اتفاق برای زین الدین زیدان رخ داده است. دیروز و در جریان دیدار دوستانه مقابل آرسنال، مارکو آسنسیو به شدت آسیب دید و اخبار حاکی از آن است این ستاره جوان اسپانیایی شانسی برای بازی کردن در طول فصل پیش رو ندارد.

 

بعد از رخ دادن این اتفاق ممکن است تغییراتی در استراتژی نقل و انتقالاتی رئال مادرید ایجاد شده و مجوز جدایی برخی بازیکنان این تیم باطل شود. بعد از توفان ابتدای تابستان و خرید چند بازیکن مشهور از سوی رئال مادرید، این تیم به فروش روی آورد و تصمیم گرفت مجوز خروج چند بازیکن خود را صادر کند اما حالا ممکن است تغییراتی در این روند ایجاد شود.

 

1421698

 

با توجه به مصدومیت آسنسیو دو راه پیش روی رئال مادرید قرار دارد؛ یا خرید یک ستاره جدید و یا جلوگیری از فروش بازیکن. گرت بیل اولین خروجی قطعی رئال مادرید بود و زیدان چندین بار تاکید کرده بود علاقه ای به حفظ ستاره ولزی ندارد اما با توجه به عدم وجود مشتری مناسب و همچنین مصدومیت آسنسیو، احتمال ماندن ستاره 30 ساله ولزی در برنابئو قوت گرفته است.

 

خامس رودریگز کلمبیایی یکی دیگر از بازیکنانی بود که مورد غضب زیزو قرار گرفته بود و احتمال فراوانی مبنی بر انتقال وی به اتلتیکومادرید یا ناپولی وجود داشت اما حالا شاید زیدان چاره ای جز حفظ ستاره کلمبیایی خود نداشته باشد.

 

دنی سبایوس، هافبک جوان رئال مادرید علیرغم درخشش در جام ملت های زیر 21 سال اروپا در اندیشه های سرمربی فرانسوی جایی نداشت و حتی اسکای اسپورتس دیروز مدعی شد وی برای انجام تست های پزشکی آرسنال به لندن سفر کرده است اما حالا شاید وی در مادرید ماندنی شده و انتقال وی به آرسنال منتفی شود؛ نکته ای که خود اونای امری نیز بدان اشاره داشت.

 

همچنین احتمال ماندن ماریانو دیاز و استفاده از بازیکنان برزیلی و جوانی چون وینیسیوس جونیور و رودریگو در ترکیب اصلی رئال مادرید وجود دارد. به هر حال بعد از مصدومیت آسنسیو زیدان چاره ای جز حفظ حداقل یکی از بازیکنانی که علاقه ای به کار کردن با آنها نداشت، ندارد.

 

1421700

دیدگاه‌ها