کد خبر : 1626101 | 03 مرداد 1398 ساعت 13:32 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش دوباره تراکتور برای حفظ دانیال اسماعیلی‌فر

مسئولان باشگاه تراکتور به دنبال آن هستند تا دانیال اسماعیلی فر را در جمع نفرات شان نگه دارند.

تلاش دوباره تراکتور برای حفظ دانیال اسماعیلی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور 3 بازیکن سربازی بودند که در تراکتور این دوران را سپری کردند و حالا با پایان یافتن خدمت شان به واسطه قرارداد با ذوب آهن به تیم اصفهانی برگشتند و کارشان را آغاز کردند. در چنین شرایطی اما مسئولان تراکتور همچنان در تلاش هستند تا دانیال اسماعیلی فر را در جمع نفرات شان برای لیگ نوزدهم حفظ کنند.


در این باره مسئولان تراکتور از نیم فصل نامه نگاری هایی را با مدیران ذوب آهن انجام دادند که امروز مشخص شده در آن مقطع سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن برای دادن رضایتنامه دانیال اسماعیلی فر مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان درخواست کرده است. از این رو مسئولان تراکتور در آن دوره بی خیال این انتقال شدند اما حالا که در پست دفاع راست بازیکن دیگری جز احمد موسوی را ندارند، در تلاش هستند تا بتوانند با مذاکرات مجدد رضایت اسماعیلی فر را از ذوب آهن بگیرند.
غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتور در این خصوص گفته است: «بازیکنان سرباز سال گذشته تراکتور با ذوب‌آهن قرارداد دارند و باشگاه تراکتور نهایت مساعدت را برای حضور دانیال اسماعیلی‌فر در اردوی تیم ملی انجام داد و هنوز مذاکرات برای جذب یکی از آنان ادامه دارد.»


این در حالی است که سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن حاضر نیست رایگان بازیکنانش را آزاد کند. او می گوید: «من برای مدیران باشگاه تراکتور به ویژه زنوزی مالک محترم باشگاه و هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و اکنون در این فصل امکان انتقال این بازیکنان به تراکتورسازی وجود ندارد. حسن نیت خود را به باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش ثابت کردیم ولی نمی توانیم بازیکن رایگان به تراکتورسازی بدهیم.»


به نظر می رسد بعداز ماجراهای دوران آموزشی خدمت سربازی مسائل مربوط به سربازان بین تراکتور و ذوب آهن ادامه دارد و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها